سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون رییس جمهور:

در اولین جلسه هیئت دولت میزان خسارات را مصوب و بلافاصله تخصیص خواهیم داد

معاون رییس جمهور در رامسر گفت:میزان خسارت تا فردا غروب باید مشخص شود و قول می‌دهیم در اولین جلسه هیئت دولت میزان خسارات را مصوب و بلافاصله تخصیص خواهیم داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور در جلسه هماهنگی مدیریت بحران استان مازندران در شهرستان رامسر با بیان اینکه اعضای ستاد بحران در حین سیل خوب عمل و مردم با وجود دیدن خسارت از اقدام و حضور مسئولان قدردانی کردند، گفت: این سیل یک رخداد کم نظیر در منطقه بود و باید از این پس اقدامات اساسی برای رفع مشکل صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه باید از امکانات بخش خصوصی برای رفع مشکلات مردم سیل زده بهره برد، افزود: دولت در ۶ ماهه نخست پارسال ۲۴۰ میلیارد تومان برای جبران خسارات پرداخت کرد، امسال این رقم به ۱۰۴۸ میلیارد تومان افزایش یافت.

رییس سازمان برنامه بودجه کشور با بیان اینکه باید با هلیکوپتر به نقاط روستا‌های محبوس شده فورا خدمات رسانی شود گفت:میزان خسارت تا فردا غروب باید مشخص شود و قول می‌دهیم در اولین جلسه هیئت دولت میزان خسارات را مصوب و بلافاصله تخصیص خواهیم داد.

نوبخت گفت: از رسانه ملی و نوشتاری و مجازی بسیار قدردان هستم که واقعیت را منعکس کردند و در کنار مردم حضور داشتند.

خسارت ۱۴۰ میلیاردی سیل به رامسر

محمد آزاد فرماندار رامسر در نشست هماهنگی ستاد بحران باحضور معاون رییس جمهور گفت: سیل رامسر ۱۰ واحد مسکونی را تخریب و بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان به مردم و زیرساخت‌های این شهرستان خسارت زد.

وی افزود: میانگین بارش سالیانه شهرستان رامسر ۱۲۰۰ میلی متر و وقوع سیل در منطقه همیشگی است

آزاد گفت:برای رفع خسارت‌های وارده به شهر‌های رامسر و کتالم و ساداتشهر و روستا‌های این شهرستان نیاز به اعتبارات ویژه است.

سید امیرحسینی جو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز در این نشست گفت:: خسارت در تنکابن بسیار جدی و عمیق فاجعه بسیار بالا است.

وی افزود: ۲۰ پل در تنکابن تخریب شد و ۱۰۰ مورد آبشستگی زیرساخت‌ها اتفاق افتاد.

حسینی جو از بسته بودن ۴۸ ساعته راه‌های روستایی با ۶ مورد رانش در تنکابن خبر داد.

فرماندار تنکابن با بیان اینکه به ۵ روستا خسارت شدید وارد شد و راه ۴ روستا همچنان بسته است اذعان داشت: تا ظهر فردا برق و گاز و آب این روستا‌ها وصل خواهد شد.

وی گفت: کمک‌های بلاعوض باید سریعا به مردم بحران زده و خسارت دیده تخصیص یابد تا بتوانند روزمره خود را بگذرانند.

حسینی جو بر لزوم ایمن سازی و دیواره سازی رودخانه‌ها تاکید کرد.

محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه که صبح امروز برای بازدید از مناطق سیلزده وارد مازندران شده بود لحظاتی قبل رامسر را به مقصد گیلان ترک کرد.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: حادثه ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.