اولین بخش منابع مالی برای جبران خسارت سیل به شمال کشور در جلسه چهارشنبه هیات دولت تصویب می‌شود.

نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بدو ورود به فرودگاه رامسر در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان  اینکه سیل اخیر در مناطق شمالی خساراتی جدی به مناطق و زیرساخت‌های عمرانی وارد کرده است، ارزیابی و کمک به تسریع در روند بازسازی مناطق سیل زده را از جمله برنامه‌های سفر خود به مازندران اعلام کرد و افزود:گزارش اولیه خسارت سیل دیشب در جلسه هیات وزیران مطرح شد.

وی بازدید از همه مناطق سیل زده را از جمله برنامه‌های سفر خود به مازندران اعلام کرد و افزود:اولین بخش منابع مالی برای جبران خسارت سیل به سیل زدگان شمال کشور چهارشنبه جاری در هیات دولت تصویب می‌شود و به سرعت در اختیار مناطق درگیر سیل قرار می گیرد.

نوبخت افزود:گروه بازرسی و ارزیاب ویژه نیز برای بررسی شناخت علل بروز سیل در این سفر حضور دارند.
انتهای پیام/آ

 

برچسب ها: هیئت دولت ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرستو
۲۲:۴۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
دارایی ما تو این دنیا یه پراید مدل 79 بود که وقتی شوهرم واسه ماموریت میره سیل تقریبا تا سقف ماشین میاد و ماشین ما رو باطل میکنه. فقط 600 هزار تومن هزینه کردکه کارواش گل روی ماشین رو بشوره و صندلی هاشو دراره و یدک کش نعش ماشین رو بیاره تا تعمیرگاه این در حالیه که حقوقش فقط روزی 38 هزار تومنه. شاید برای کسی مهم نباشه ولی این ماشین کل سرمایه ی زندگی مون بود . نمیدونم به کی باید بگم. اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه
آخرین اخبار