سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل راه‌آهن مطرح کرد؛

اتصال شبکه ریلی به اورژانس

مدیرعامل راه‌آهن گفت: شرکت راه آهن از تمامی خدمات و امکانات خود برای استقرار اورژانس ریلی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید محمدزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت راه‌آهن امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان اورژانس کشور و  راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اقداماتی که در کشور انجام می‌شود به مفهوم جدی اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: باید از همه امکانات و توانایی‌های خود برای توسعه اقتصاد و ارتقای وضعیت کشور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این بخش هیچ چیزی به جز توسعه کشور، ارتقای خدمات، آسایش، امنیت و آرامش مردم هدف نیست و باید همه برای اجرایی شدن آن تلاش کنیم.

مدیرعامل راه‌آهن اظهار کرد: شرکت راه‌آهن از مجموعه زیادی امکانات برخوردار است و باید از آنها برای بهبود وضعیت مردم استفاده شود.

محمدزاده با بیان اینکه امیدواریم مراسم امضای تفاهم‌نامه امروز، آغاز یک راه پر اثر و پر برکت برای مردم، راه‌آهن و اورژانس باشد، تصریح کرد: باید راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از ریل و سازمان اورژانس کشور از نیروهای خود برای بهبود کیفیت این بخش استفاده کنند.

وی از امضای تفاهم نامه این سازمان با وزارت ارتباطات در چند ماه گذشته خبر داد و گفت: راه‌آهن و وزارت ارتباطات از همه امکانات خود برای ارائه خدمات بیشتر و افزایش کیفیت در جهت توسعه این بخش استفاده می‌کنند.

مدیرعامل راه‌آهن اظهار کرد: ارائه خدمات بهتر به مردم در حوزه سلامت و حمایت از مردمی که در نقاط دورتر قرار دارند از مهم‌ترین وظایف ما در این بخش است.

بر اساس این گزارش در این تفاهم نامه تأمین سلامت افراد حاضر در ایستگاه‌ها شامل کارکنان، استقبال کنندگان، مشایعت کنندگان، مسافران و کارکنان قطار هدف اصلی این تفاهم نامه است و همچنین امدادرسانی سریع و ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی جهت کاهش تلفات و صدمات ناشی از حوادث در خطوط ریلی و یا وقوع حوادث طبیعی غیر مترقبه و پر تلفات در سطح کشور از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

 ارتقای دانش و مهارت پرسنل در خصوص کمک‌های اولیه و خودامدادی، استقرار پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در ایستگاه‌های مورد توافق، تبدیل 30 دستگاه سالن مسافری به 15 دستگاه سالن مسافری اورژانس ریلی و 15 دستگاه بیمارستان سیار ریلی، طراحی فرایند عملیاتی امدادخواهی از 115، افزایش هماهنگی و برگزاری جلسات مشترک منطقه‌ای و استانی بین دو طرف از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.