سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیگیری پرونده ضرب و شتم ۲ معلم شیرازی در اولویت کاری آموزش و پرورش

آموزش و پرورش استان فارس و مراجع قضایی درحال پیگیری پرونده ضرب و شتم ۲ معلم روستای بهاران شیراز هستند.

حمیدرضا شعبانی مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: صبح روز یکشنبه ۱۵ مهرماه، برادر یکی از دانش آموزان کلاس هشتم دبیرستان متوسطه اول روستای بهاران شیراز به همراه یک نفر دیگر به بهانه توهین یکی از معلمان این مدرسه به برادرش وارد این مدرسه شده و با ایجاد سر و صدا اقدام به اهانت و ضرب و شتم این معلم کرده است.

وی ادامه داد: مدیر آموزشگاه نیز با دیدن این حادثه وارد عمل شده که این افراد وی را نیز مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شده اند.

شعبانی بیان کرد: در پی این اتفاق، با پاسگاه منطقه تماس گرفته شد که با حضور ماموران پاسگاه محل، این اتفاق صورت جلسه شده است.
مسئول عمومی آموزش وپرورش استان فارس اضافه کرد: مدیر و معلم مربوطه نیز به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند که پس از درمان سراپایی مرخص شدند.

شعبانی با اشاره به اینکه بر اساس دستور صریح مدیرکل آموزش و پرورش استان این مساله در اولویت کاری ادارات حراست وحقوقی این اداره کل و ناحیه ۴ آموزش وپرورش قرار گرفته است، تصریح کرد: این مساله به دادستانی مرکز استان نیز گزارش شده است و دادستانی نیز با حساسیت پیگیر این مساله است.

مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش استان فارس با اشاره به اینکه همانگونه که بار‌ها اعلام کردیم مساله صیانت از حقوق دانش آموز و معلم خط قرمز ما است، افزود: آموزش و پرورش فارس تا احقاق کامل حقوق این معلمان پیگیر خواهد بود.

انتهای پیام/ن

  ضرب و شتم معلمان شیرازی در اولویت کاری آموزش و پرورش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Fatemeh
۰۰:۴۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
من پدرم میومد همین چوری میزدتش این جوری میزنه جلو همه بعدا زنگ میزنه عذر خواهی میکنه عذر خواهی بخوره تو سرش