مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان از ضرب و شتم معلم فیزیک مدرسه روستای دهکده توسط والدین دانش آموز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛بابک نوری زاده، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ضرب و شتم معلم فیزیک در مدرسه ای در شهرستان حمیدیه بیان داشت: یکی از دانش آموزان روستای دهکده در شهرستان حمیدیه با تاخیر سر کلاس فیزیک حاضر می شود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل معلم فیزیک دانش آموز را به دفتر مدرسه راهنمایی می نماید.

نوری زاده اذعان داشت: مدیر مدرسه برای پیگیری علت تاخیر این دانش آموز با اولیا وی تماس می گیرد تا علت را از خانواده جویا شود.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در ادامه افزود: پدر دانش آموز به مدرسه مراجعه می کند و بدون و اطلاع هماهنگی مسئولان به کلاس درس می رود و معلم را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و با حضور اورژانس 115 جراحات وارده به معلم برطرف شد.

کتک زدن یک معلم توسط والدین دانش آموز +عکس

وی با بیان اینکه پدر دانش آموز پس از کتک کاری معلم متواری شده است، اظهار کرد: جرفی به عنوان شاکی دقایقی بعد از این اتفاق از طریق واحد حقوقی و حراست شکایتی تنظیم کرده و موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است.

 وزیر آموزش و پرورش نیز در صفحه توییتر خود نسبت به ضرب و شتم یک معلم توسط والدین دانش‌آموزی در حمیدیه با انتشار متنی واکنش نشان داد.

کتک زدن یک معلم توسط والدین دانش آموز + تصاویر

 

انتهای پیام/ گ/پ

ضرب و شتم معلم فیزیک در حمیدیه خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۱۸ تير ۱۴۰۱
معلمی کارش تعلیم و آموزش نه وحشیگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۰۱ تير ۱۴۰۱
ازاونطرف قضیه هم بررسی شود وببینید این آقای معلم چکارمیکنه که اولیاءدانش آموز بلندمیشن ومیرن اینچنین فیزیکی تسویه حساب میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام.خیلی ناراحت شدم ازاین موضوع.خواهشن رسیدگی کنیدوازحق این آقای معلم نگذرید
United States of America
افشین بختیاری
۱۹:۱۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
من مدیر یکی از دبستان های خوزستان هستم..ضمن آرزوی سلامتی برا همکارمون...این اقدام وحشیانه را سرکوب میکنم..و به نمایندگی از جامعه آموزش و پرورش از نیروی محترم انتظامی درخواست میکنیم که با این افراد قاطعانه برخورد کنند..