سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با قول مساعد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛

مشکلات درمانی بخش گلباف برطرف می شود

مشکلات درمانی بخش گلباف با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و همچنین بخشدار، امام جمعه و اعضای شورای شهر گلباف به منظور بررسی مسائل و مشکلات درمانی این بخش برگزار شد.

در این جلسه ابتدا امام جمعه و بخشدار گلباف مطالبی را در مورد مشکلات مردم در خصوص حوزه درمانی مطرح کردند و بیان شد که کادر درمانی در بخش گلباف پاسخگوی نیاز مردم نیست و همچنین تجهیزات و امکانات لازم در حوزه درمانی با کسری مواجه است.

پس از طرح موضوع از سوی بخشدار و امام جمعه گلباف، توضیحات مسئولان علوم پزشکی مطرح و پورابراهیمی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درخواست کرد: تا با توجه به مشکلات و شرایط خاصی که در بخش گلباف وجود دارد، موضوعات مربوط به این بخش به صورت ویژه مدنظر قرار گیرند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در تشریح این نشست عنوان کرد: در این نشست مقرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی نیرهای مورد نیاز برای بخش گلباف را تامین کرده و به پرسنل موجود اضافه شوند که به زودی این کار انجام خواهد شد.

پورابراهیمی اظهار داشت: در خصوص راه ‌اندازی دستگاه ام‌ آر آی نیز مقرر شد تا قطعات و وسایل جانبی که مشکل داشته سریعا تعویض شده و دستگاه راه‌ا ندازی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در خصوص سایر موارد از جمله یک دستگاه آمبولانس، تکمیل تجهیزات مورد نیاز ساختمان جدید و تغییر در کاربری های داخلی که مورد اعتراض مردم بوده مقرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی تجهیزات ساختمان جدید و تغییرات کاربری های داخلی را انجام دهد.


انتهای پیام/س

 

حل مشکلات درمانی بخش گلباف با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.