سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مرحله دوم طرح سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا در اردبیل

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای مرحله دوم طرح سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، منصور پناهی، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در خصوص سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کلیه افراد و دارندگان انبار و مراکز نگهداری کالا موظف هستند نسبت به ثبت اطلاعات انبار و مراکز نگهداری کالای خود در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا به آدرس www.nwms.ir اقدام نمایند.

وی افزود: در مرحله اول این طرح که از آذر ماه سال 95 شروع شده است، در استان اردبیل 10 هزار و 126 واحد انبار و مراکز نگهداری کالا در این سامانه ثبت نام نموده اند.

پناهی تصریح کرد: با توجه به اجرای مرحله دوم این طرح از اول شهریور ماه 97،کلیه بهره­ برداران انبارها حداکثر تا پایان ماه جاری بایستی ضمن ثبت نام واحد در سامانه جامع انبارها، نسبت به ثبت اطلاعات رسید و حواله کالا (ورودی و خروجی انبار) و اعلام موجودی در همین سامانه اقدام نمایند.

وی گفت: در صورت عدم انجام موارد فوق و مراجعه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مغایرت اطلاعات موجودی کالای اظهار شده در سامانه با موجودی انبار، شامل احتکار کالا شده و پرونده پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور رأی به مراجع ذی صلاح ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ح

سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.