سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال برای ۱۱۰۰ مددجوی کردستانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کردستان گفت: کمیته امداد کردستان در شش‌ماهه نخست امسال برای هزار و ۵۵ نفر از طریق پرداخت تسهیلات و ۴۵ نفر از طریق کاریابی شغل ایجاد کرده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کردستان، فرشید جهان‌بین معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان بابیان اینکه در سال جاری ۱۴۲ میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان جویای کار این استان اختصاص داده‌شده است، گفت: از این میزان ۳۹ میلیارد تومان سهمیه بانک‌های عامل، ۸۴ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی جهت ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و ۱۹ میلیارد تومان سهمیه تعیین‌شده برای صندوق امداد ولایت بوده است.
 
وی افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری خوب بانک‌های عامل حدود ۵۰ درصد از سهمیه تخصیص داده‌شده به این نهاد در شش‌ماهه نخست امسال ابلاغ‌شده است.
 
جهان‌بین ضمن بیان اینکه، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هزار و ۵۷ شغل با پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان کمیته امداد استان کردستان اجراشده است، گفت: همه این طرح‌ها هم‌اکنون جاری و در حال فعالیت هستند.
 
وی ادامه داد: با بهره‌گیری از سامانه نظارتی هوشمند، که در این استان طراحی‌شده است، توسط کارشناسان فنی اشتغال، به‌صورت مستمر از تمامی طرح‌ها بازدید شده و از آسیب‌ها و لغزش‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان افزود: همچنین برای ۴۵ نفر از فرزندان مددجویان از طریق کاریابی شغل ایجادشده و برخی از آنها نیز تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرارگرفته‌اند.

 
وی ادامه داد: مهارت‌آموزی و برگزاری دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای ۶۵۸ نفر از مددجویان و فرزندان خانوارهای تحت حمایت نیز جزو خدمات حوزه اشتغال کمیته امداد این استان در سال جاری است.

انتهای پیام/م

ایجاد اشتغال از طریق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کردستانی
 

 

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.