سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۵۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت:پلیس راهنمایی و رانندگی خمینی‌شهر رتبه نخست در سطح استان اصفهان کسب کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی جعفرنژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان این که ۷۰۰ طرح انتظامی جهت ارتقای امنیت در شهرستان خمینی‌شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرایی شده، اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان تمام تلاش خود را کرده تا اکنون توانسته بیش از ۷۹۰ نفر معتاد، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر را جمع‌آوری کرده و برخورد قاطعی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر داشته و بیش از ۱۴۹ جلسه آموزشی برای اقشار مختلف جامعه برگزار شده است.

فرمانده  انتظامی شهرستان‌ خمینی‌شهر با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های مختلف با هدف کاهش سرقت‌ها و جرائم، اضافه کرد: افزایش ۱۴ درصدی دستگیری سارقان در حوزه استحفاظی، افزایش ۵ درصدی کشفیات انواع سرقت‌ها و کاهش ۵۶ درصدی جرائم خشن از نتایج تشکیل این کمیسیون‌ها است.

وی با بیان اینکه کاهش ۵۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در خمینی‌شهر، اظهار کرد:  پلیس راهنمایی و رانندگی خمینی‌شهر رتبه نخست در سطح استان اصفهان کسب کرده است.

جعفرنژاد تصریح کرد: کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی، کاهش ۵۵ درصدی متوفیان تصادفات، کاهش ۱۵ درصدی مجروحان تصادفی و اجرای طرح استقرار صبحگاهی در میادین و محل تردد دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی از دیگر اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی بوده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس فتا در شهرستان خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: افزایش ۳۹ درصدی کشفیات جرائم سایبری و برگشت حدود یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال به مالباختگان جرائم سایبری توسط پلیس فتا از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه فضای مجازی و سایبر است.

 

انتهای پیام/م

 

عملکرد فرماندهی انتظامی خمینی شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.