سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون انتخابات افغانستان:

دو هزار نفر روش استفاده از دستگاه بایومتریک را فرا گرفته اند

سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که ۲ هزار نفر روش استفاده از دستگاه بایومتریک را فراگرفته و قرار است این افراد به دیگران نیز آموزش بدهند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد که ۲ هزار نفر روش استفاده از دستگاه بایومتریک را فراگرفته و قرار است این افراد به دیگران نیز آموزش بدهند.

حفیظ‌ الله هاشمی، سخنگوی کمیسیون انتخابات امروز در کنفرانس خبری گفت که این نهاد برای ۲ هزار تن روش استفاده از دستگاه‌های بایومتریک را آموزش داده و قرار است این افراد به صورت زنجیره ای به ۲۱ هزار نفر دیگر این روش را آموزش دهند.

هاشمی افزود که تمامی دستگاه‌های بایومتریک به کمیسیون مستقل انتخابات رسیده و روند انتقال آن به شش ولایت افغانستان آغاز شده و تا اوایل هفته آینده به تمامی ولایات و مراکز رای‌دهی انتقال داده خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون انتخابات گفت که مواد حساس و غیرحساس کمیسیون نیز به تمامی ولایات رسیده و روند انتقال آن به ولسوالی‌ها آغاز شده است.

وی از احزاب سیاسی، نهادهای مدنی و مردم خواست که از انتخابات نظارت کنند و در همکاری با کمیسیون انتخابات جلو هرگونه تقلب را بگیرند.

این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شود که قرار است تا ۱۳ روز دیگر انتخابات پارلمانی افغانستان برگزار شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.