سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند و خلیل زاده در بین رکورددار‌های لیگ قهرمانان آسیا

مدافع و دروازه‌بان پرسپولیس در بین رکورددار‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ قرار گرفتند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هفته پیش با برگزاری ۲ بازی به اتمام رسید. در نخستین بازی این مرحله در منطقه غرب پرسپولیس ایران موفق شد با تک گل علی علیپور که در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، السد قطر را در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه شکست دهد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی هم کاشیما آنتلرز ژاپن در خانه خود با نتیجه ۳ بر ۲ از سد سوون سامسونگ کره جنوبی گذشت. سرجینیو، آتسوتو اوچیدا و جانگ هو (مدافع حریف) برای کاشیما و اوچیدا (گل به خودی) و دژان دامیانوویچ برای سوون در این بازی گلزنی کردند.

در پایان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سایت AFC اعداد منتخب این دور را منتشر کرد که ۲ عدد به علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل زاده، بازیکنان پرسپولیس اختصاص دارد.

سرجینیو، هافبک تهاجمی برزیلی تیم کاشیما آنتلرز پس از انتقالش به این تیم از آمه ریکا مینیه رو در سال ۲۰۱۸ سه بار موفق به گلزنی برای سرخ پوشان کاشیما در لیگ قهرمانان شده است.

  • جانگ هو ایک، مدافع تیم سوون سامسونگ با وجود ۵ دفع توپ در جریان بازی با کاشیما در نهایت با گل به خودی اش زمینه بازگشت شاگردان گو اویوا به جریان بازی و شکست ۳ بر ۲ کره ای‌ها را فراهم کرد.

  • عبدالکریم حسن، دفاع چپ السد با ۹۱ لمس توپ در جریان بازی با پرسپولیس از این لحاظ بهترین آمار را بین تمام بازیکنان حاضر در دور رفت مرحله نیمه نهایی ثبت کرد.

  • شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس با ۱۳ دفع توپ در دیدار با السد در این زمینه بهترین رکورد را داشت.

  • دژان دامیانوویچ، مهاجم ۳۷ ساله مونته نگرویی سوون سامسونگ با به ثمر رساندن گل دوم تیمش در خانه کاشیما آنتلرز به رکورد سی و پنج گل زده در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا رسید.

  • آتسوتو اوچیدا در بازی کاشیما و سوون سامسونگ ابتدا دقیقه ۲ دروازه تیم خودش را باز کرد، اما با به ثمر رساندن گل برتری کاشیما در دقیقه ۹۳ برای هر ۲ تیم در این دیدار گلزنی کرد.

  • آتسوتو اوچیدا در بازی کاشیما و سوون سامسونگ ابتدا دقیقه ۲ دروازه تیم خودش را باز کرد، اما با به ثمر رساندن گل برتری کاشیما در دقیقه ۹۳ برای هر ۲ تیم در این دیدار گلزنی کرد.

  • علیرضا بیرانوند در بازی با السد ۶ بار موفق به مهار حملات بازیکنان حریف شد تا در این زمینه رکورددار دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشد.


بیشتر بخوانید:کاشانی: مقابل السد برنده می‌شویم و به فینال لیگ قهرمانان صعود می‌کنیم

برانکو آمد، مارکو سه‌شنبه باز می‌گردد

شجاع برای استراحت رفت، عالیشاه منتظر جواب ام آر آی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.