سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده:

بیش از ۲ هزار و ۴۳۶ مورد نظارت و بازرسی ۶ ماهه نخست در شهرستان نقده انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نقده گفت: در ۶ ماهه نخست امسال، تعداد ۲ هزار و ۴۳۶ مورد بازرسی در شهرستان نقده صورت گرفته است.

 انوشه؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، با اشاره به عملکرد ۶ ماهه نخست سالجاری این اداره گفت: در این مدت بازدید‌های مستمر از معادن و واحد‌های تولیدی صنعتی، صنفی، انبار، سردخانه و عمده فروشان شهرستان نقده انجام شد.

وی تصریح کرد: در ۶ ماهه سالجاری ۳۷ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری، اتاق اصناف، صدا و سیمای مرکز مهاباد، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در ۶ ماهه سال ۹۷، از تعداد ۲ هزار و ۴۳۶ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۱۰۳ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت نقده بیان کرد: تعداد گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ شهرستان ۶۷ مورد بوده که ۳۹ مورد تخلف محرز و ۲۸ مورد غیر متخلف بوده است.

انوشه افزود: از ۳۲ انبار موجود در شهرستان نقده ۱۴ واحد آن فعال می‌باشد که موجودی آن‌ها ماهانه ثبت و به این اداره ارسال می‌گردد.

ایشان ادامه داد: در طی بازرسی از انبار‌های موجود در شهرستان به منظور کنترل بازار و جلوگیری از احتکار و اختفاء کالادر این خصوص به تعداد ۴ انبار احتکار کالا کشف و تشکیل پرونده شد و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح شهرستان ارسال گردید.

وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام / س خ

نظارت و بازرسی در شهرستان نقده

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.