سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

تحقیق و تفحص از شرکت شمسا به زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در صورتی که شرکت شمسا پاسخگوی کمیسیون فرهنگی مجلس نباشد، تحقیق و تفحص از این شرکت به زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در نشست با وزیر ارشاد، مشکلات و مسائل کاروان‌های عتبات عالیات را مطرح کرد و گفت: متاسفانه بخشی از کاروان‌ها به صورت آزادبر هستند و فاقد هرگونه ضمانت و استاندارد هستند و بخش دیگری هم که زیر نظر شرکت شمسا قرار دارند، هیچ پاسخگویی به مردم ندارند.

پورابراهیمی ضمن انتقاد از عملکرد شرکت شمسا درباره پاسخگو نبودن به مطالبات مردمی و ایجاد انحصار در فعالیت‌های حج و زیارت اعلام کرد: در صورتی که شرکت شمسا پاسخگوی موارد مربوط به سوالات مطرح شده در کمیسیون فرهنگی مجلس نباشد، تحقیق و تفحص از شرکت شمسا به زودی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست عنوان کرد: حتما این موضوع طی جلسه‌ای با رئیس سازمان حج و زیارت مطرح می‌شود تا در مورد عملکرد شرکت شمسا در کمیسیون اقتصادی پاسخ دهند.

پورابراهیمی در این جلسه خواستار اعتبارات خاص برای شهرستان راور به منظور کمک به هنرمندان این شهرستان انجام شد که با دستور مستقیم وزیر مقرر شد تا اعتبارات ویژه‌ای در نیمه دوم امسال به شهرستان راور اختصاص یابد.

در این نشست مشکلات و مسائل حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های کرمان و راور تشریح شد و وزیر ارشاد ضمن تایید مشکلات و مسائل، برای هرگونه کمک در راستای ماموریت‌های وزارتخانه در کرمان و راور اعلام آمادگی کرد.


انتهای پیام/ی

اختصاص اعتبارات ویژه برای هنرمندان شهرستان راور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.