سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استکی: مربی خارجی برای تیم ملی بوکس جوانان می‌آوریم

سخنگوی شورای فنی فدراسیون بوکس گفت:: در صورت حل مشکلات مالی از مربی ازبکستانی برای هدایت تیم ملی جوانان بوکس دعوت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین جلسه شورای فنی فدراسیون بوکس با تمام اعضای این شورا تشکیل شد. این جلسه با حضور با حضور علی استکی، اکبر احدی، طاهر جباری، رضا مهدی پور، سعید نوروزی، علی مظاهری، رضا قاسمی، محمدرضا صمدی و محمد ستارپور اعضای این شورا در محل فدراسیون برگزار شد.

در دومین جلسه شورای فنی بوکس علیرضا استکی به عنوان سخنگوی شورای فنی بوکس انتخاب شد. همچنین قرار بود تکلیف سرمربی تیم ملی بزگسالان و مدیر فنی تیم ملی مشخص شود که در نهایت اکبر احدی با ارائه برنامه خود دوباره به عنوان سرمربی تیم ملی بوکس انتخاب شد، اما همچنان تکلیف مدیر فنی تیم ملی بوکس مشخص نشد و قرار است تا آخر هفته مدیر فنی تیم ملی بوکس اعلام شود.

یکی دیگر از خبر‌هایی که در این جلسه اعلام شد این است که وزارت ورزش و جوانان با حضور بوکس حرفه‌ای موافقت کرده است و فدراسیون بوکس و کادر اجرایی قرار است تحقیقات لازم را در این زمینه انجام دهد و در صورت اینکه ضرری به فدراسیون نرسد، فعالیت بوکسور‌های حرفه‌ای زیر نظر فدراسیون آماتور با حضور بخش خصوصی آغاز خواهد شد. همچنین اگر فدراسیون بتواند بودجه مربی خارجی را فراهم کند، برای رده جوانان مربی خارجی می‌آورد.

علیرضا استکی سخنگوی شورای فنی بوکس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در دومین جلسه پس از ارائه برنامه‌های اکبر احدی به عنوان سر مربی تیم ملی بزرگسالان بوکس انتخاب شد. در این جلسه درباره آوردن و نیاوردن مربی خارجی برای تیم ملی جوانان بحث شد.

همچنین مدیر فنی تیم ملی بوکس در جلسه بعدی شورای فنی بوکس توسط ثوری رئیس فدراسیون بوکس معرفی می‌شود.


بیشتر بخوانید:عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس: هزینه اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی ۲۰۰ میلیون تومان بوده است

بردبار، قضاوت در باری های المپیک جوانان آرژانتین را از دست داد

روزبهانی: انتظارات از فدراسیون بوکس بالا است


انتهای پیام/

آخرین وضعیت فدراسیون بوکس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.