ملی پوش تیم ملی بوکس گفت: 13 می پوش در انتخابی تیم ملی انتخاب شدند و در شرایط خوبی به سر می برند.

محمد پور: بازیکنان حاضر در اردو بوکس شرایط  خوبی را سپری می کنندسجاد محمد پور ملی پوش بوکس وزن 56 کیلوگرم در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،  درباره وضعیت خود در اردو تیم ملی بیان کرد :13 بازیکن در انتخابی تیم ملی انتخاب شدند و در حال حاضر در مرحله اول  اردوی تیم ملی بوکس به سر می بریم و زیر نظر بهترین مربیان که خود از قهرمانان ملی هستند تمرین می کنیم . شرایط خوبی را در اردو پشت سر گذاشتیم . متاسفانه حقوق و مزایایی از سوی وزارت ورزش و جوانان به ملی پوشان تعلق نمی گیرد و گاهی باعث می شود که ملی پوشان به خاطر مشکلات اقتصادی دلسرد شوند.

او درباره برگزاری لیگ بوکس گفت :  حدود 5 سال پیش لیگ بوکس پویایی داشتیم اما به خاطر نداشتن پخش تلویریونی حامیان مالی از بوکس خارج شدند . نبود لیگ به بدنه  بوکس آسیب می رساند و بازیکنان دیگر منبع درآمدی نخواهند داشت .

او گفت :  من چندین سال کنار فروتن گل آرا و سجاد محرابی دو ملی پوش بوکس  در مسابقات شرکت کردیم و از نبود این دو بازیکن در اردو های تیم ملی اطلاعی ندارم.

محمد پور درباره حضور بازیکنان کیک بوکس در اردو های تیم ملی اظهار کرد: در چندین سال اخیر بازیکنان رشته کیک بوکس  به بوکس گرایش پیدا کردند . در کیک بوکس هم ضربات پا وجود دارد . تعداد بازیکنانی که پیش از این در کیک بوکس فعالیت داشتند  و اکنون در تیم ملی حضور دارند قابل توجه است.

ملی پوش بوکس در پایان بیان کرد :امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان حمایت های خود را از بوکس بیشتر از قبل کند .  بوکس رشته مدال آواری است و می تواند با ده وزن در المپیک شرکت کند.


بیشتر بخوانید :

 احمدی صفا: بوکس برای کسب سهمیه نیازمند حمایت بیشتری است

اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس معرفی شدند

مسابقه انتخابی تیم ملی بوکس برگزار شد


انتهای پیام/

اظهارات محمد پور بوکسور تیم ملی درباره وضعیت برگزاری اردو تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار