سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره سلامت بهداشت محیط کار وزارت بهداشت‌ مطرح کرد؛

معدوم سازی بیش از ۵ تن مواد غذایی فاسد/ ۶ هزار واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند

غلامی گفت: پنج میلیون و ۵۳۴ هزار و ۵۱۸ کیلو موادغذایی فاسد یا مشکوک به فساد به وسیله بازرسان سلامت محیط کار معدوم شد.

سیدرضا‌ غلامی رئیس اداره سلامت بهداشت محیط کار وزارت بهداشت‌ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بازرسان‌ بهداشت محیط کار وزارت بهداشت حساسیت‌ ویژه‌ای‌ نسبت به سلامت موادغذایی‌ در رستوران‌ها و توزیع موادغذایی‌ در آشپزخانه‌های خانگی دارد.

وی ادامه داد: از مراکز توزیع‌ غذا و رستوران‌های سراسر‌ کشور تا به امروز 2 میلیون و 366 هزار و 781 بازرسی‌ انجام شده است.

غلامی تأکید کرد: طی بازرسی‌های انجام شده تا به امروز 12 هزار و 822 مورد متخلف‌ به دستگاه‌ قضایی‌ معرفی شده‌اند و 6 هزار و 855 مرکز متخلف‌  به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی به صورت موقت‌ تعطیل‌ شده‌اند.

نمونه برداری از  41 هزار و 282 مورد موادغذایی‌ برای تعیین سلامت

وی ادامه داد: بازرسان سلامت وزارت بهداشت از 41 هزار و 282 مورد موادغذایی‌ مختلف نمونه‌برداری کرده‌اند و 833 هزار و 143 مورد به وسیله سنجش پرتابل‌ اندازه‌گیری و رعایت مسائل بهداشتی مورد ارزیابی‌ قرار گرفته‌ است.

رئیس اداره سلامت بهداشت محیط کار وزارت بهداشت‌ یادآوری کرد: تا به این لحظه‌ 5 میلیون و 534 هزار و 518 کیلو موادغذایی‌ فاسد یا مشکوک به فساد به وسیله بازرسان‌ سلامت محیط کار وزارت بهداشت معدوم‌ شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.