سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ویژه برنامه های هفته ملی کودک در مهاباد

مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مهاباد از آغاز برنامه های هفته ملی کودک با شعار صلح در کانون شماره 2 مهاباد خبر داد.

افسانه بازیار مدیر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مرکز شماره 2 مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: در هفته ملی کودک که از 14 تا 20 مهر ماه است برنامه های ویژه کودک در این مرکز برگزار خواهد شد.

بازیار با اشاره به فضا سازی مناسب محیطی در این هفته افزود: کانون فکری و پرورشی کودک و نوجوان سعی دارد تا با برگزاری نمایشگاه عروسکی و عکس با موضوعات آزاد و محیط زیست، خلاقیت کودکان را برجسته سازد.

وی ادامه داد: گارگاه های " من با جهان در صلح هستم" و  " مجسمه های بازیافتی" نیز در دستور کار هفته ملی کودک در مهاباد قرار دارد.

بازیار اظهار داشت: اجرای برنامه های شاهنامه خوانی، طرح ادبی یک شاخه صلح در قالب دعاهای کودکان با موضوع صلح، طرح شهر دوستدار کودک( ساخت و نصب المان های دوستی) با همکاری کودکان و همچنین دیدار کودکان با نویسندگان مهابادی به مناسبت این هفته ترتیب داده شده است.

یادآوری می شود؛ ویژه‌ برنامه‌های هفته‌ ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه در کانون های پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان مراکز فرهنگی- هنری سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

برنامه های هفته ملی کودک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.