سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام مخالفت با تصویب طرح الحاق ایران به FATF

جمعی از طلاب، دانشجویان و مردم شهرکرد، مخالفت خود نسبت به تصویب طرح الحاق ایران به FATF در مجلس شورای اسلامی را اعلام کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جمعی از طلاب بسیجی، دانشجویان و مردم شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری، عصر روز گذشته شنبه ۱۴ مهر ۹۷ با حضور در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، مخالفت و اعتراض خود نسبت به تصویب طرح الحاق جمهوری اسلامی ایران به FATF (اف‌ای‎تی‎اف) در مجلس شورای اسلامی را اعلام کردند.

گروه ویژه اقدام مالی (FATF مخفف Financial Action Task Force) مجموعه‌ای از قوانین بین المللی برای مبارزه با جرایم سازمان یافته (پول‎شویی) و تأمین مالی تروریسم، و همچنین استانداردسازی و ساماندهی نظام بانکی و ارتباط بین بانک‌ها و مؤسسات مالی است که از حدود ۱۰ سال قبل شکل گرفته است.

به عقیده مخالفان؛ الحاق به FATF سبب اعمال محدودیت‌ها و تشدید تحریم‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله نظامی و دفاعی، امنیتی، اقتصادی و سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

انتهای پیام/ف

مخالفت با طرح الحاق ایران به FATF

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
javad
۱۲:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
درسته که باید با تامین مالی تروریسم مقابله بشود اما
این تروریستی که توی این قرارداد مذکور است شامل حزب الله لبنان و انصار الله یمن و حتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می شود.
این FATF تروریستهای واقعی شامل عربستان که یه نمونش همین قتل روزنامه نگارشون رو که اخیرا اتفاق افتاده و رژیم به تمام معنا تروریست صهیونیصتی و مادر تروریستها دولت آمریکای جنایتکار و جهان خوار رو شامل نمی شود. حتی سازمان منافقین خلق هم دیگه از نظر اونها جزء تروریستها محسوب نمی شوند.

جای تاسفه که نمایندگان مجلس ایران اسلامی مون چنین چیزی رو تصویب میکنن.