سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید اژه‌ای بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها

معاون اول قوه قضائیه برکاهش زمان رسیدگی به پرونده های قضایی تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه در مراسم معارفه رئیس کل  دادگستری استان همدان، خدمت صادقانه و بی منت به مردم را از جمله وظایف همه مسئولان در قوای مختلف دانست و از رئیس کل جدید دادگستری همدان خواست زمان رسیدگی به پرونده‌ها را به پائین‌ترین زمان ممکن کاهش دهد.

اژه‌ای با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت نظام و انقلاب اسلامی هستند از رئیس کل جدید دادگستری همدان خواست با نظارت بیشتر بر زیر مجموعه‌های خود مردم را در مراجعه به دادگاه‌ها و دادسر‌ها مورد احترام قرار دهند و ضمن امانت دار بودن، با تقویت شورا‌های حل اختلاف بخش عمده‌ای از پرونده‌های ورودی به دستگاه قضائی را در این شورا‌ها نهایی کنند.

وی با اشاره به فشار‌های اقتصادی دشمن و ایجاد جنگ روانی گفت: دشمنان در تلاشند با ایجاد جنگ روانی ضمن بدبینی مردم به نظام اسلامی و ناکارآمد جلوه دادن آن، بین مردم و حاکمیت فاصله و شکاف ایجاد کنند.

معاون اول قوه قضائیه افزود: مسئولان باید برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور، بر روحیه انقلابی و جهادی و توانمندی‌های داخلی تکیه کنند.

نماینده، ولی فقیه دراستان همدان هم قضاوت را از جمله شغل‌های بسیار مهم و مسئولیت آور در نظام اسلامی دانست و گفت: امروز قضاتی خدا ترس و خود ساخته در دستگاه قضائی اجرای عدالت را برعهده دارند.

سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان هم به نمایندگی از نیرو‌های نظامی و انتظامی با تجلیل از خدمات آقای مترقب گفت: یکی از ویژگی‌های مدیران برای مقابله با توطئه اقتصادی دشمنان برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی گری است.

گفتنی است ؛  توکل حیدری رئیس جدید دادگستری همدان منصوب شد.

انتهای پیام/ج

تاکید اژه‌ای بر کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.