استاندارهمدان گفت: استان همدان نیروگاه خورشیدی نداشت اما امروزاستان همدان بعنوان پایلوت نیروگاه خورشیدی شناخته می شود.

همدان پایلوت نیروی خورشیدیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، استاندار همدان در آئین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان همدان گفت: در هر کشور و هر حکومت و نظامی قوه قضاییه از مهمترین ارکان آن است و اگر خدای ناخواسته دچار اسیب شود تمام ارکان آن کشور و نظام متاثر از آن آسیب خواهند بود.

محمد ناصر نیکبخت ادامه داد: اگر امروز کشور ایران در نهایت اقتدار و سربلندی شایسته ترین امنیت را دارد و در شرایط نا امن کشورهای منطقه به دنبال اجرای برنامه های توسعه است، نتیجه امنیتی است که نیروهای نظامی و امنیتی و‌بویژه دستگاه قضایی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه  سه قوه در راستای هم گام برمی دارند و هم افزای هم هستند اظهار داشت: تعامل و هماهنگی سه قوه در استان همدان موجب شده که بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس رتبه کسب و کار استان همدان به ۱۱ رسیده و در این زمینه ۱۳ رتبه پیشرفت داشته است.

این مقام مسئول  با بیان اینکه استان  دراقتصاد مقاومتی عملکرد خوبی ارائه داده است اظهار داشت: متعهد بودیم ۱۳۰پروژه نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار کنیم که ۵۷۰ پروژه واگذار شد و هزار پروژه آماده واگذاری است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: 600 مگاوات انرژی خورشیدی شناسایی و سرمایه گذار هم پیدا شده و ۲۰۰ مگاوات در حال اجرا و ۷۰ مگاوات هم آماده بهره بردازی است

استاندر همدان افزود: بخش خصوصی زمانی وارد سرمایه گذاری می شود که احساس حمایت کند در استان همدان این احساس نسبی وجود دارد و از دستگاه های نظارتی تقاضا دارم که اگر سرمایه گذار واقعی را تشخیص دادند،کمک کنند.

 



انتهای پیام/ج

همدان پایلوت نیروی خورشیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.