سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به بهانه روز دامپزشکی؛

ایجاد ۷۲۶ طرح دامپروری کمیته امداد خراسان رضوی برای حمایت از مجریان طرح اشتغال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد خراسان رضوی ۷۲۶ طرح دامپروری را برای مجریان طرح اشتغال خود ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سید حسین کرابی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه ۴۰ درصد مشاغل ایجاد شده در خراسان رضوی مربوط به طرح‌های دامپروری است ادامه داد: در نیمه نخست امسال هزار و ۷۹۸ طرح اشتغال با بیش از ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه ایجاد شده است.

وی افزود: در طرح‌های دامپروری کمیته امداد خراسان رضوی سازمان دامپزشکی علاوه بر واکسیناسیون دام و طیور نسبت به سرکشی از محل نگهداری آن‌ها و آموزش مجریان طرح‌ها و سازمان جهاد کشاورزی در بخش خوراک دام و طیور را عهده دار هستند.

کرابی با بیان اینکه دامپروری بیشترین فراوانی طرح را دارد افزود: در استان طرح‌های دامی سبک وسنگین وطیور اعم از پرورش گوسفند، بز، گاو، الاغ، شترمرغ، مرغ، بلدرچین، بوقلمون و زنبور داری از ظرفیت‌های استان و طرح‌های ایجاد شده توسط این نهاد محسوب می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: از اواخر دهه ۶۰ تاکنون ۴۲ هزار و ۷۶۵ طرح در حوزه دامپروری ایجاد شده است که ۱۹ هزار و ۴۵۲ مورد تحت حمایت مستمر و فصلی کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد در استان قرار دارند.

انتهای پیام//آ. ف
 

دامپروری، فراوان‌ترین و کارا‌ترین طرح اشتغال کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.