سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: بازی با بولیوی و ترینیداد هم قابل قبول است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: همین که تیم ملی فوتبال کشورمان بازی تدارکاتی برگزار می‌کند قابل قبول است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم  ملی فوتبال کشومان این روزها در دومین اردوی آماده سازی خود برای رقابت های جام ملت های فوتبال آسیا به سر می برد که قرار است در پایان این اردو، یک بازی تدارکاتی با تیم فوتبال بولیوی، در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

شاگردان کی روش در دور اول اردوی آماده سازی برای رقابت های جام ملت های آسیا در یک بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان قرار گرفتند و توانستند با نتیجه یک بر صفر در این بازی پیروز شوند. طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال کشورمان دور سوم اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان از تاریخ 16 آبان تا 25 آبان برگزار خواهد شد که در این اردو نیز تیم ملی یک بازی تدارکاتی با ترینیداد و توباگو برگزار خواهد کرد.

بازی های تدارکتی تیم ملی در چند سال اخیر همیشه یکی از موضوعات مورد بحث بین کارشناسان فوتبال بوده است. از همین رو در گفت و گویی با حمید درخشان، ملی پوش سابق فوتبال کشورمان نظر او را در مورد 2 بازی تدارکاتی پیش روی تیم ملی با تیم های فوتبال بولیوی و ترینیداد و توباگو جویا شدیم.

درخشان در مورد بازی های تدارکاتی که تیم ملی فوتبال پیش از جام جهانی برگزار کرد و 2 بازی تدارکاتی که پیش رو دارد گفت : تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از رقابت های مهمی به نام جام جهانی، بازی های تدارکاتی نه چندان با کیفیت و با تیم های نه چندان بنامی مانند سیرالئون، تونس و ازبکستان برگزار کرد. حال که دیگر رقابت های جام ملت های آسیا را در پیش داریم که سطح پایین تری نسبت به جام جهانی دارد و فکر می کنم در این شرایط، بازی با چنین تیم هایی از سرمان هم زیادی است.

او در مورد اینکه آیا تیم ملی فوتبال ایران با چنین بازی های تدارکاتی می تواند آماده حضور پرقدرت در جام ملت های آسیا شود یا نه گفت: تیم ما در جام  جهانی تمام تلاش خود را کرد اما نتوانست فوتبال خوبی را ارائه بدهد، این که دیگر جام ملت های آسیا است و توجه زیادی نسبت به آن نمی شود. همین که تیم ملی ما بازی تدارکاتی برگزار می کند بازهم قابل قبول است. ما همیشه دلمان می خواهد که بتوانیم  با تیم های بزرگ بازی تدارکاتی داشته باشیم اما شرایط موجود به این شکل است که مجبوریم با تیم هایی  بازی کنیم که در رتبه های پایین رنکینگ فیفا هستند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ 24 مهر در ورزشگاه آزادی مقابل تیم فوتبال بولیوی قرار می گیرد و یک ماه بعد و در تاریخ 24 آبان بازی تدارکاتی دیگری را در مقابل  تیم فوتبال ترینیداد و توباگو برگزار خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

طارمی برای حضور در تمرینات تیم ملی فوتبال وارد تهران شد

چراغپور: دلیل دعوت خانزاده به تیم ملی را نمی‌دانم/ دعوای کی‌روش با برانکو قدیمی است/ کارلوس با سیدمهدی‌رحمتی خُرده حساب دارد

حضور یک میهمان ناخوانده در تمرین تیم ملی/ کری خوانی بیرانوند با رضائیان


انتهای پیام/

نظر درخشان در مورد بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.