سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش باشگاه تراکتورسازی به ابقای سرمربی ایرانی

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به ابقای محمد تقوی سرمربی ایرانی سرخپوشان واکنش نشان دادند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز بعد از جدایی توشاک ولزی هدایت تیم خود را به طور موقت به تقوری سپردند و تراکتورسازان در ۲ هفته اخیر زیر نظر تقوی نتایج خوبی کسب کردند؛ بنابراین گفته می‌شود مدیران این تیم تبریزی پروژه جذب سرمربی خارجی را متوقف کردند و قصد دارند که تا نیم فصل به تقوی فرصت بدهند و بعد از آن در این باره تصمیم گیری کنند.

جعفر محرم پور مدیررسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی درباره این موضوع در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موضوعات مطرح شده درباره ابقای تقوی در سمت سرمربیگری گمانه زنی رسانه ها است و تصمیمی در این باره هنوز گرفته نشده است.

او در ادامه گفت: وضعیت تیم ما خوب است و آرامش در تیم حکمفرما است به همین علت قصد نداریم جو آرام را به هم بزنیم. همچنین قصد داریم تصمیم درست برای حفظ شرایط خوب تیم اتخاذ کنیم که لطمه‌ای به ما وارد نشود.

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در پایان درباره مذاکره مخفیانه زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی با ۲ گزینه خارجی خاطر نشان کرد: ما برای اینکه حاشیه‌ای برای تیم ایجاد نشود درباره این موضوع صحبت نمی‌کنیم. به هر حال زمانی که اتفاق جدیدی درباره وضعیت سرمربی جدید رخ داد به اطلاع عموم می‌رسانیم.


بیشتر بخوانید:  تراکتورسازی در انتظار انتخاب سرمربی جدید

مذاکره مخفیانه مالک تراکتورسازی با گزینه های مربیگری

مربیان نامدار فوتبال دنیا در میان گزینه‌های هدایت تراکتورسازی

بیانیه باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت کادرفنی این تیم


انتهای پیام/

آخرین وضعیت سرمربی جدید تراکتورسازی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.