سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیل لغو تمرین تیم ملی فوتبال امید کشورمان چیست؟

تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال امید کشورمان با دستور زلاتکو کرانچار لغو شد و اردوی ملی پوشان ایران به پایان رسید.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران از روز سه شنبه با حضور ۲۸ بازیکن آغاز شد و پس از چند روز تمرین و برگزاری فوتبال درون تیمی جمعه (دیروز) به پایان رسید. همچنین قرار است بازیکنان اصلی که سابقه بازی در رقابت های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را دارند، به همراه بازیکنان لیگ برتری و لژیونر‌ها هم اردویی دیگر تشکیل داده و به تمرین کردن بپردارند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال، قرار بود تیم ملی امید هم امروز (شنبه) فوتبال درون تیمی برگزار کند که با صلاحدید کادرفنی و زلاتکو کرانچار لغو شد. یکی از مسئولان تیم امید با تایید این خبر بیان کرد، قرار بود شنبه هم مسابقه‌ای بین بازیکنان برگزار کنیم، اما فشار تمرینات و خستگی سبب شد تا مسابقه روز دوم را لغو و تصمیم به ریکاوری بگیریم که بازیکنان دچار آسیب دیدگی نشوند.

در اردوی جدید که با حضور بازیکنان حاضر در بازی‌های آسیایی جاکارتا و لژیونر‌ها برگزار می‌شود، شاگردان کرانچار قرار بود ۲۰ مهرماه در دیداری دوستانه در تهران به مصاف عراق بروند، اما مسئولان فوتبال امید این کشور نمی‌توانند تیم خود را تشکیل و بازیکنان را جمع کنند و به همین دلیل برگزاری دیدار تیم ملی امید فوتبال ایران - عراق لغو شد و امور بین الملل فدراسیون فوتبال در تلاش است تا حریف دیگری را برای شاگردان مرد کروات (زلاتکو کرانچار) پیدا کنند.

حمید استیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد که به دنبال فراهم کردن بازی تدارکاتی با تیم‌های آسیای میانه هستیم و قصد داریم یک یا ۲ بازی دوستانه برای تیم ملی امید برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم طلسم صعود نکردن به المپیک را بشکنیم و افتخار بزرگی را برای کشورمان بدست آوریم.

حال باید دید آیا فدراسیون فوتبال می‌تواند برای تیم ملی فوتبال امید کشورمان بازی تدارکاتی مهیا کند یا خیر؟


بیشتر بخوانید:استیلی: دیدار دوستانه ای با تیم ملی فوتبال امید عراق برگزار می کنیم

ستاره‌های فدراسیون فوتبال یکی یکی خاموش می‌شوند

کرانچار: حضور لژیونر‌ها و ستاره‌های لیگ برتری، تیم امید را قوی‌تر می‌کند


انتهای پیام/

تمرین تیم ملی فوتبال امید لغو شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.