سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهنوردان سرگردان در ارتفاعات استان کرمانشاه از مرگ نجات یافتند

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه گفت: دو فردی که در ارتفاعات استان کرمانشاه سرگردان و گرفتار بودند از مرگ نجات یافتند.

عزیزی مدیر روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: در پی گزارش مبنی بر  گیر افتادن شخصی در ارتفاعات پارک شرقی طاقبستان  تیم امداد و نجات کوهستان  به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بعد از عملیاتی دو ساعته این فرد که در ارتفاع 20 متری   روی دیواره ارتفاعات  پارك شرقی طاقبستان گیر افتاده بود نجات یافت.

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان کرمانشاه بیان کرد: فرد آسیب دیده  توسط تیم واکنش سریع هلال احمر به پایین ارتفاعات  منتقل شد.

عزیزی ادامه داد: در حادثه دیگری در روز جمعه 13 مهرماه  جوان 27 ساله که   در ارتفاع 200 متری گیر افتاده بود توسط نیروهای امدادی نجات یافت.

وی افزود: این جوان 27 ساله در هرسین  کوه گوره  در ارتفاع 200متر دچار اسیب دیدگی شد و نیروهای امدادی پایگاه هرسین او را به سطح زمین  انتقال دادند.

عزیزی گفت: افرادی که به کوهنوردی اقدام می کنند باید نسبت به مسیر آشنایی کامل داشته باشند و از تجهیزات مناسب استفاده کنند و هم چنین بهتر است به جای کوهنوردی فردی  با گروه های کوهنوردی  این ورزش مفرح را انجام دهند تا  شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

عزیزی هم چنین از وقوع یک حادثه رانندگی خبر داد و گفت: متاسفانه ترکیدن لاستیک جلو خودرو پراید منجر به واژگونی و زخمی شدن راننده شد.

وی گفت: نیروهای امدادی  پایگاه خسرو اباد در پی گزارش مردمی به منطقه حادثه در محور سنقر همدان اعزام شدند و   کار امدادر سانی به مصدوم حادثه دیده را انجام دادند.

 عزیزی به رانندگان توصیه کرد: در حین رانندگی توجه به سرعت مطمئنه  می تواند از وقوع بیشتر رانندگی ها جلوگیری کند  و سرعت زیاد عامل اصلی تصادفات رانندگی است .

انتهای پیام/ز


 سرعت زیاد پراید را واژگون کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.