سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معامله ۳۷۴ میلیون سهم در بورس فارس

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس از معامله ۳۷۴ میلیون و ۴۹۴ سهم در بورس استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کرشمه ترابیان مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای استان فارس ۳۷۴ میلیون و ۴۹۴ هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۶۵ میلیارد ریال مبادله شد.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به ۳۹۱ شرکت است، بیان کرد: ۴۷ درصد این معاملات مربوط به خرید سهام و ۵۳ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر ۲۸ شرکت کارگزاری در بورس این استان فعالیت می‌کنند، بیان کرد: در دوره مورد نظر در مجموع برای ۴۱۹ نفر کد سهام‌داری جدید صادر شده است.

وی اظهار کرد: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های «سرمایه‌گذاری نفت و گاز پتروشیمی تامین»، «زامیاد» و «گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان» بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های «گروه اقتصادی کرمان خودرو»، «بیمه دی» و «مس سرچشمه» نیز بیشترین تقاضای فروش را داشته‌اند.

ترابیان بیان کرد: سهام شرکت‌های «تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی»، «نورد لوله اهواز» و «ذوب آهن اصفهان» بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های «پالایش نفت تهران»، «صنایع آذرآب» و «ملی صنایع مس ایران» بیشترین ارزش ریالی فروش را داشته‌اند.
انتهای پیام/ر

سهم معاملات بورس منطقه ای در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.