سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش قدرت ملت ایران در اجتماع بسیجیان

امام جمعه دزفول گفت: اجتماع عظیم و باشکوه بسیجیان در ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفری آزادی و سایر نقاط کشور مانور قدرت ملت ایران بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول بیان داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی حماسی، حیات بخش و تعیین کننده بود و شور و نشاط در کالبد ملت به ویژه جوانان دمید.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان اعلام کردند که عربده کشیدن های آمریکا به دلیل ضعف آن ها است و به زودی شاهد شکست های دیگری نیز خواهند بود.

 شکست ناپذیر بودن ملت ایران را واقعیتی انکار ناپذیر است و حضرت آقا تاکید کردند که این شکست ناپذیری و عزت ملت ایران از اسلام است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی بیان کرد: فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس جوانانی نظیر شهید باکری، همت و زین الدین بودند که توانستند آن شرایط سخت را مدیریت کنند و افرادی که جوانان را مشکل می دانند کاملا در اشتباه هستند البته ریزش هایی هم وجود دارد ولی در مقابل، رویش های خوبی داشته ایم.

وی گفت: بعضی از اشخاص و جریانات سیاسی 40 سال است که از موقعیت ها و نعمت های کشور سوء استفاده می کنند و دست بردار هم نیستند و  جوانان باید روی کار آیند و ضعف مدیریت های گذشته که لطمات بسیار زیادی به کشور وارد کرده است را جبران کنند.

امام جمعه دزفول افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل عکسی از یک قالیشویی در اطراف تهران را به عنوان یک مرکز هسته ای ایران معرفی کرد که مورد تمسخر جهانیان قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به رای دادگاه بین المللی لاهه به نفع ایران گفت: طبق این رای تحریم های آمریکا در زمینه مسایل پزشکی، کشاورزی و صنعت هوایی باید برداشته شوند.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه وزیر خارجه آمریکا این رای را بی ارزش خوانده ، افزود: با رد کردن این رای بار دیگر شاهد عهدشکنی و قانون گریزی آمریکا در محافل بین المللی هستیم.

انتهای پیام/م

تجمع بسیجیان نمایشگر اقتدار ایران است

برچسب ها: دفاع مقدس ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.