سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اصلانی:

بیش از ۱۴ تن انواع مواد مخدر در سطح استان آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۱۴ تن انواع مواد مخدر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سردار اصلانی فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت:بیش از ۱۴ تن انواع مواد مخدر در سطح استان آذربایجان غربی کشف شده است و بیش از یک میلیون خدمات انتظامی و ترافیکی به مردم شریف استان جهت حفظ آرامش و امنیت مردم ارائه شده است.


وی ادامه داد:امروز در اقصی نقاط استان آذربایجان غربی فرزندان عزیز این مرز و بوم استقرار داشته و حراست از مرز‌ها را بر عهده دارند و به حول و قوه الهی و همکاری و مساعدت مردم شریف استان توانسته‌ایم حافظ خوبی برای مرز‌های میهن اسلامی باشیم ضمن اینکه هر تحرکی را هم در مرز‌ها مشاهده کرده  و با قاطعیت و جدیت برخورد لازم را با برهم‌زنندگان امنیت خواهیم کرد.

سردار اصلانی بیام کرد:هفته نیروی انتظامی ظرفیتی است که در آن ماموران نیروی انتظامی می‌توانند برای تقویت ارتباط هر چه بیشتر با مردم تلاش کند،  بر اساس تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری ارتقاء و حفظ امنیت و نظم بر عهده نیروی انتظامی است و در این عرصه همکارانم سعی کردند با تمام وجود  از آبرو، ناموس و جان مردم دفاع کنند.

فرماند انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد:پلیس مقتدر_ امین مردم و برای مقابله با تهدیدات سازمان‌یافته فردی و اجتماعی تلاش بسیار می‌کند، و بعنوان مجاهد فی سبیل الله تمام توان خود را به کار می‌گیرد تا همه آحاد مردم در زیر چتر امنیت با آرامش زندگی کنند و از حقوق فردی و اجتماعی بهره‌مند شوند، چرا که در تعبیر مقام معظم رهبری پلیس باید یار مهربان مردم و بعنوان نیروی انقلابی و امین مردم باشد، مردم اگر به نیروی انتظامی اعتماد کنند و همگام با آنان حرکت کنند، ما در وصول به اهداف خود پیش از پیش موفق‌تر خواهیم بود.

وی گفت:امروز پلیس امانتدار مردم است و در قبال هر گونه تعرض به جان و مال و ناموس مردم به شدت برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد:هدف از برگزاری هفته ناجا افزایش اعتماد عمومی با رویکردی جامعه محوری و نمایش اقتدار پلیس در تامین امنیت اجتماعی و. است.

سردار اصلانی تصریح کرد: فرزندان این کشور در نیروی انتظامی با عشق و علاقه و انگیزه، آماده هرگونه جانفشانی برای ارتقاء امنیت، آرامش و آسایش ان‌ها هستند و امیدواریم که امنیت مثال‌زدنی فعلی کشور که با عنایت الهی و به برکت خون شهدا و هدایت مقام معظم رهبری و انسجام مردم و پایداری نیرو‌های مسلح و به ویژه نیروی انتظامی به دست آمده هر روز نسبت به قبل ارتقاء پیدا کند.

انتهای پیام/م

خطبه های نماز جمعه ارومیه

برچسب ها: پلیس ، مواد مخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.