سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس کاسیاس با لوئیس انریکه برای بازگشت به تیم ملی

دروازه بان و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا برای بازگشت به تیم ملی با سرمربی این تیم تماس گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ایکر کاسیاس سنگربان تیم ملی اسپانیا که از سال 2016 در تیم ملی حضور نداشته است، با لوئیس انریکه سرمربی جدید تیم برای بازگشت به تیم ملی تماس گرفته و گفته است که هر نقشی که به او داده شود ،قبول می کند.
به گزارش آاس، ایکر کاسیاس چند روز پیش با لوئیس انریکه تماس گرفت تا بتواند آمادگی خود را برای انجام وظیفه در تیم ملی اسپانیا اعلام کند و به مربی جدید تیم ملی گفته است خوشحال خواهد شد که به تیم بازگردد و هر نقشی را قبول می کند.

کاسیاس که با تیم ملی اسپانیا فاتح جام جهانی شده است با 167 بازی رکورد دار بیشترین بازی ملی به ثمر رسانده است، از رقابت های یورو 2016 به بعد در ترکیب لاروخا قرار نگرفته است. اما او برای باشگاه "پورتو" بسیار عالی کار کرده و چهارشنبه شب نقش مهمی در پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا داشت.

لوئیس انریکه پیام کاسیاس را گرفت و به گلر 37 ساله اعلام کرد که در فهرست 70 نفره ای که شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا را دارند، شایستگی هایش مورد توجه قرار گرفته خواهد شد اما هیچ تضمینی به اسوره رئال مادرید نداد.

کاسیاس با وجود تماس با هم تیمی سابق خود در تیم ملی - این دو با هم در هر یورو 2000 و جام جهانی 2002 هم بازی بودند- جایی در تیم ملی کشورش در دو مسابقه مقابل ولز و انگلیس ندارد.


بیشتر بخوانید:

استارت انریکه با اسپانیا در مصاف با انگلیس/تقابل مردان یخی با سوئیس

 


انتهای پیام/

تلاش کاسیاس برای بازگشت به تیم ملی اسپانیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.