سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور وزیر صنعت؛

برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سرتیپ خلبان شهید منو چهر فتاحی + تصاویر

مراسم چهلمین روز شهادت سرتیپ خلبان شهید منو چهر فتاحی برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مراسم چهلمین روز شهادت سرتیپ خلبان شهید منو چهر فتاحی باحضور وزیر صنعت، استاندار و جانشین فرمانده نیروی هوایی در گیلانغرب بر گزار شد.

جنگنده اف-۵ (F-۵) پایگاه هوایی دزفول روز گذشته در حین پرواز آموزشی به دلیل نقص فنی دچار سانحه شد که در این حادثه تلخ سرهنگ خلبان منوچهر فتاحی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و و سرنشین دیگر این هواپیما به دلیل جراحت به بیمارستان منتقل شده است.

پیکر شهید خلبان سرهنگ فتاحی و وداع مردم ولایت مدار و شهید پرور کرمانشاه با این فرزند غیور خود، روز سه شنبه (۶ شهریور) با حضور فرماندهان لشگری و کشوری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم قدرشناس کرمانشاه تشییع شد.

وزیر صنعت معدن وتجارت با بیان اینکه وظیفه داشتم از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیت وهمدردی رئیس جمهور محترم را با حضورم در این مراسم به خانواده داغدار این امیر رشید ایران اسلامی ابلاغ نمایم گفت : اینجا سرزمین زرخیز است و امثال شهید فتاحی برای کشور زر هستند که امنیت امروز ما مرهون فداکاری و از خودگذشتگی چنین فرزندان دلیری است و تا این ازخودگذشتگی ها هست امنیت اقتصادی ما هم درمقابل توطئه ها تضمین خواهد بود.

 

انتهای پیام/ی

 

شهادت خلبان جنگنده اف 5

برچسب ها: شهدا ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.