سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحریم‌ها مانع پیشرفت پزشکی در کشور نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌ها و هیچ مانع دیگری قادر به ایستادن در برابر توسعه مراکز پیشرفته درمانی و پزشکی در کشور نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آئین افتتاحیه مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا در اصفهان اظهار کرد: احیای زندگی جزو خصوصیات و صفات الهی است که جامعه پزشکی و درمانی کشور نیز در راستای درمان و احیای انسان‌ها قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به اهمیت مسأله درمان در کشور افزود: برداشتن قدم‌های بزرگ برای پی‌ریزی ساختارهای درمانی جهت بازگرداندن انسان‌ها به زندگی و تسکین و آلام دردها کار بسیار مقدسی است چراکه شادابی و نشاط را انسان منتقل می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که اقدامات پزشکی کار حساس و سختی است، گفت: تجهیز مراکز درمانی و نیروی انسانی مورد نیاز مراکز درمانی اقدام بسیار مثبتی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: هرچه سطح کیفیت زندگی مردم را ارتقا دهیم و نیازهای درمانی و بهداشتی آنان را تأمین کنیم، در خدمت‌رسانی به مردم رشد کرده‌ایم؛ هر جامعه بازتاب شخصیت‌های درونی آن جامعه است و پیشرفت ما در گرو ارتقای شخصیت‌ انسان‌هاست.

سلامی با بیان این که تحریم‌ها و هیچ مانع دیگری قادر به ایستادن در برابر توسعه مراکز پیشرفته درمانی و پزشکی در کشور نیست، اذعان داشت: عزم و اراده پزشکان و متخصصان جامعه پزشکی کشور نمی‌گذارد هیچ‌کس مانع از رشد و پیشرفت ما شود.

وی تصریح کرد: برقراری رابطه شفابخش میان پزشک و بیمار تأثیر زیادی داشته و تکریم و رعایت حرمت بیماران نقش مهمی در تسکین و بهبود آلام مردم دارد؛ مرکز تخصصی و فوق تخصصی شهدا در اصفهان از معماری زیبایی برخوردار است و به عنوان یک الگو در کشور است.

 

انتهای پیام/م

افتتاح مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه‌روزی شهدا با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برچسب ها: سپاه ، اخبارپزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.