سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان میزبان مسابقات لیگ برتر و دستجات آزاد اسکیت سرعت

مسابقات لیگ برتر و دستجات آزاد اسکیت سرعت استان روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر جاری به میزبانی کرمان برگزار می شود.

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات لیگ برتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان و دستجات آزاد  اسکیت در رده سنی جوانان و بزرگسالان طی روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر جاری به میزبانی کرمان برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس تصمیم اعضای کمیته فنی، مسابقات دستجات آزاد در رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو ماده ۵۰۰ و ۱۰۰۰۰ متر حذفی امتیازی برگزار خواهد شد.

آشورماهانی خطاب به تیم های شرکت کننده در مرحله سوم مسابقات لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، تصریح کرد: آخرین فرصت برای اضافه کردن بازیکن جدید به هریک از تیم ها (آقایان و بانوان)، پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۶ مهر جاری است.

 وی یادآور شد: مدارک بازیکنان جدید باید طبق اساسنامه لیگ روی cd تحویل دفتر هیئت شود.

آشورماهانی آخرین فرصت تحویل برگه ارنج تیم های شرکت کننده در مرحله سوم لیگ برتر اسکیت سرعت استان در بخش های آقایان و بانوان را پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۶ مهر جاری از طریق ارسال به شماره ۰۹۳۷۷۴۴۴۹۷۱ عنوان کرد.

یادآور می شود: مسابقات لیگ برتر (نونهال و نوجوانان) و دستجات آزاد (جوانان و بزرگسالان) ویژه بانوان 19 مهر و مسابقات لیگ برتر (نونهال و نوجوانان) و دستجات آزاد (جوانان و بزرگسالان) ویژه آقایان استان 20 مهر جاری در پیست پارک جنگلی کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

مسابقات لیگ برتر و دستجات آزاد اسکیت سرعت استان کرمان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.