سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امام جمعه زنجان به اتحاد و همدلی مردم و مسئولان

خاتمی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در همایش اقتدار بسیجیان به اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت : موفقیت های ملت ایران حاصل این اتحاد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در همایش اقتدار بسیجیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی با قدرت در جهان می‌درخشد گفت: امروز در 40 سالگی انقلاب اسلامی شاهد این هستیم که انقلاب به اقتدار جهانی رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری شاهد ایستادگی و اقتدارایران اسلامی در منطقه هستیم، افزود: برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان از نشانه‌های همین اقتدار است.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: دشمن باید بداند که با این فتنه‌ها کاری از پیش نخواهد برد، چرا که همدلی و همراهی ملت ایران با آرمان های انقلاب موجب ماندگاری نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تقدیر از برگزاری رزمایش عاشورایی بسیجیان در سراسر کشور اتحاد و همدلی میان مردم و مسؤولان عامل اصلی موفقیت‌های ملت ایران و عصبانیت دشمنان دانست.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی حمله موشکی سپاه را یکی از نشانه های اقتدار ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: شلیک موشک‌های دور برد سپاه پیام روشن و دقیقی برای دشمنان داشت و آنها نیز این پیام را گرفتند.

سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی استان هم بااشاره به برگزاری موفقیت آمیز مرحله نخست رزمایش اقتدار عاشورایی هدف از برگزاری مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورائیان را اعلام آمادگی برای پیروی از دستورات ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی کل قوا و همچنین خنثی کردن توطئه‌های دشمن اعلام کرد.

انتهای پیام /ک


همدلی و همراهی ملت ایران با آرمان های انقلاب موجب ماندگاری نظام است

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.