معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در جمع بسیجیان زنجان گفت : مردم ایران همیشه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سردار جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در اجتماع باشکوه بسیجیان زنجان با اشاره به اینکه صبر مردم بزرگترین سرمایه برای مسؤولان است گفت: اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفع دشمنان خارجی و داعش پیام امیدبخشی برای ملت ایران بود.

وی با اشاره به اینکه جانبازان جان و سلامتی خود را فدا کردند که ملت و کشور و نظام جمهوری اسلامی سرافراز و سربلند بماند، یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس استان را گرامی داشت.

سردار جمشیدیان پیام حضور در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ، این همایش را نمایش همیشه درصحنه بودن مردم در پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران دانست گفت: این همایش نشان دهنده اقتدار کشور است.

این مقام مسئول یاد و خاطره شهید شهریاری که یکی از شهدای هسته ای است هم گرامی داشت و اظهار کرد : این شهید که یکی از شهدای استان زنجان است با رشادت و تلاش خود در عرصه علمی کشور جان خود را در این راه فدا کرد و باید به وجود چنین شهدای بزرگمرد افتخار کرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه به حماسه ی حسینیان زنجان در محرم هم اشاره کرد و گفت : دسته حسینیه اعظم زنجان و زینبیه اعظم زنجان به یک حرکت جهانی تبدیل شده و حضور مردم در این دسته عشق و ارادت زنجانی ها به سالار شهیدان را نشان می دهد.

سردار جمشیدیان تاکید کرد که مردم ایران همیشه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی خواهند بود و صبر مردم بزرگترین سرمایه مسئولان نظام است.


انتهای پیام /ک


صبر مردم بزرگترین سرمایه مسئولان نظام است

برچسب ها: بسیج ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.