سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشوق‌های ویژه برای سرمایه گذاران شهرک صنعتی زرین دشت

مشوق‌های ویژه به سرمایه گذاران شهرک صنعتی زرین دشت ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه با فرماندار و سرمایه گذاران شهرستان زرین دشت، گفت: کاهش سهم پرداخت نقدی سرمایه گذاران به پنج درصد و بازپرداخت مابقی آن در قالب اقساط ۴۸ ماهه از مهمترین مشوق‌هایی است که در اختیار سرمایه گذاران گذاشته می‌شود.

وی افزود: چنانچه سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی بتوانند بر اساس برنامه زمان بندی شده واحد صنعتی خود را به بهره برداری برسانند و ایجاد اشتغال کنند، تا سقف ۹۰ درصد از اسناد تعهدی آن‌ها به عنوان تشویق به آن‌ها بازگردانده خواهد شد و همین امر شرایط مناسبی را برای تشویق و ترغیب صنعتگران به تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مکان فراهم خواهد کرد.

فتوحی، با بیان این که زیرساخت‌های اولیه از جمله آب و برق برای استقرار واحد‌هادر این شهرک صنعتی ایجاد شده است، افزود: متناسب با استقرار واحد‌های صنعتی و جذب سرمایه گذار، دیگر زیرساخت‌ها نیز ایجاد خواهد شد و ما از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه گذاران بهره می‌گیریم.

شهرک صنعتی زرین دشت با مساحت ۱۰۰ هکتار، از ظرفیت استقرار ۱۵۰ واحد صنعتی و ایجاد اشتغال برای بیش از ۷۵۰ نفر برخوردار است.

فتوحی به ظرفیت ناحیه صنعتی زرین دشت نیز اشاره کرد و گفت: ناحیه صنعتی، ظرفیت استقرار ۹۶ واحد صنعتی با اشتغالزایی ۴۵۰ نفر را دارد و تا کنون ۳۷ سرمایه گذار با این شرکت قرار داد سرمایه گذاری منعقد کرده اند که از این تعداد، ۲۵ واحد بهره بردار با ایجاد اشتغال برای ۲۳۰ نفر در مرحله فعالیت هستند.

وی از اختصاص مشوق ۵۰ درصدی در این ناحیه صنعتی با سهم پرداخت نقدی ۱۰ درصد و اقساط ۴۲ ماه خبر داد و گفت: چنانچه سرمایه گذاران در این ناحیه صنعتی بتوانند بر اساس برنامه زمان بندی شده واحد صنعتی خود را به بهره برداری برسانند و ایجاد اشتغال کننداز این مشوق بهره مند می‌شوند.

شهرستان زرین دشت به مرکزیت حاجی آباد در فاصله ۲۵۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

رونق تولید در شهرک صنعتی زرین دشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.