سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بازدهی کارکنان شرکت نفت با آموزش

حدود ۷ هزار نفر ساعت آموزش در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در شش ماه اول سال ۹۷ تعداد ۲۵ دوره تخصصی و عمومی آموزشی برای کارکنان ، پیمانکاران ، رانندگان و کارآموزان منطقه ساری برگزار شد.

وی افزود: همه ساله دوره های آموزشی متنوع با هدف ارتقاء سطح کیفی مهارت های فردی و عملکردی کارکنان در منطقه ساری به اجراء در می آید که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۵ دوره آموزشی برای کارکنان رسمی ، قرارداد مدت معین و پیمانکاری ، رانندگان و کارآموزان برگزار شد.

طالبی با بیان اینکه آموزش و توانمند سازی نیروی انسانی سبب می شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط به طور مؤثر فعالیتشان را ادامه و بر کارایی خود بیفزایند ، گفت: ۶  دوره تخصصی برای تعداد ۱۱۹ نفر در ۹۶ ساعت و مجموع ۲۰۰۰ نفر ساعت و یک دوره به صورت عمومی برای تعداد ۳۴ نفر در ۱۶ ساعت و مجموع ۵۴۴ نفر ساعت در شش ماه اول سال ۹۷ توسط واحد آموزش منطقه ساری برگزار شد.

وی رسیدن به اهداف سازمان را در روز آمد بودن و توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دانست و افزود: برای ۹ نفر از کارآموزان دانشگاهی معادل ۱۹۳۶ نفر ساعت دوره آموزشی برنامه ریزی و اجراء شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: در شش ماهه اول امسال دوره هایی برای مدیریت و سرپرستی ، پیمانکاران و رانندگان نیز برگزار شد که در مجموع ۲۴۱۴ نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شد.

طالبی جمع نفر ساعت آموزش در شش ماهه اول سال ۹۷ را ۶۸۹۴ ساعت اعلام کرد و افزود: با برنامه ریزی و توجه جدی به مبحث آموزش درجه اطمینان موفقیت فرد و سازمان افزایش می یابد که منطقه ساری با برگزاری دوره های آموزشی مستمر ، متنوع و تخصصی برای نیل به این هدف تلاش می نماید.

وی گفت: با توجه  به اینکه تمرکز امکانات آموزشی در منطقه ساری قرار دارد ، دوره های آموزشی مناطق گیلان ، گلستان و چالوس به صورت متمرکز در این منطقه برگزار می شود.

انتهای پیام/ م

آموزش ۷ هزار نفر ساعت در شرکت نفت منطقه ساری

برچسب ها: نفت ، قیمت بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.