سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۰ درصد از گره‌های کاری مردم گره مدیریتی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: اکثر مشکلات اقتصادی در کشور به دلیل ضعف مدیرتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی زیتی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در مراسم تودیعه و معارفه معاون اجرایی فرماندار اردکان گفت: کوتاهترین مسیر برای اداره امور استان مدیریت چالاک و توانمند و پر انرژی و با انگیزه در همه‌ی حوزه‌ها است  مدیر بی انگیزه و بی برنامه به درد کشور نمی‌خورد خصوصا در مسائل اقتصادی مدیران باید خودشان پای میدان و پای کار باشند.

زینی وند با اشاره به اینکه  اکثر مشکلات اقتصادی در کشور به دلیل ضعف مدیرتی است گفت: در بحث مدیریت و انتصابات باید دقت لازم را داشته باشیم خصوصا در حوزه‌ی اقتصادی و مشکلات مردم را باید از نزدیک دید  و مشکلات را پیگیری کرد و ۸۰ درصد از گره‌های کاری که الان مردم دارند گره‌ی مدیریتی است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اظهار داشت: اگر مدیریت  خوب باشد تمام این مشکلات حل می‌شود امروز مدیران توجیح  و با اعتقاد به همه‌ی آرمان‌های جمهوری اسلامی می‌خواهیم  مدیر باید کسی باشد که  به دولت و نظامش معتقد باشد.

وی گفت: مدیری که اعتقاد به شعار‌های رئیس جمهور نداشته باشد و او کار نمی‌کند و شما نمی‌توانید چنین مدیرانی را بیاورید  مدیری که بیاید و بگوید پول و امکانات نیست اصلا اجازه به چنین مدیرانی نباید داده شود مدیر که با پول کار نمی‌کند مدیر با برنامه کار می‌کند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفت: شهرستان اردکان، شهرستان مهمی است و سرمایه‌های انسانی بزرگ و بخشی از مدیریت کشور در این شهرستان رقم خورده و این تعارف ندارد که آیت الله خاتمی و آیت الله بهجتی و امام جمعه‌های فقیهه این شهرستان و هشت سال رئیس جمهوری کشور در دست حجت الاسلام خاتمی و با یک کارنامه موفق در نظام جمهوری اسلامی و این شهرستان این چنین ظرفیت‌هایی دارد و باید به توان ظرفیتش به توسعه‌ی آن نگاه کرد.

زینی وند افزود:  با همه‌ی مشکلاتی که در کشور وجود دارد  این مشکلات  مرحله به مرحله در حال اصلاح  است.

وی درادامه با اشاره به ایجاد آلودگی زیست محیطی در بعضی از کارخانه ها در این شهرستان گفت : اگر کارخانه‌ای کلی هم اشتغال ایجاد کرده باشد و شرایط زیست محیطی را رعایت نکند باید با آن برخورد شود و هیچ مجوز جدیدی هم داده نمی شود.

انتهای پیام/ی

تلاش مدیران برای اصلاح وضعیت اقتصادی کشور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.