رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد گفت:به اندازه کافی کالای اساسی در استان ذخیره سازی شد و مشکلی در تامین آن نداریم.

محمد رضا علمداریزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا در همه شهرستان های استان گفت: عرضه کالا‌های اساسی شامل نان، لبنیات، گوشت قرمز، شکر، گوشت مرغ، برنج، تخم مرغ، میوه، قند، روغن نباتی، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی جات، سردخانه‌ها و انبارها، میادین میوه و تره بار دراستان موجود است و به طوری جدی نظارت می شود.

علمداریزدی افزود:  سازمان صنعت معدن و تجارت استان با همکاری ارگان های مربوطه  باجدیت تمام کارخود را در راستای نظارت برقیمت‌ها انجام می دهد به اندازه کافی  کالای اساسی در استان ذخیره سازی شد و مشکلی در تامین آن نداریم.

وی گفت: برای برقراری عدالت و ثبات قیمت در بازار همکاری کسبه لازم است و اگر بازاریان در جهت معرفی گران فروشی و احتکارکنندگان همکاری کنند قطعا شاهد رضایتمندی مردم و افزایش فروش خواهیم بود.

علمدار یزدی در ادامه از آمادگی این سازمان جهت دریافت گزارشات و شکایات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ خبر داد و افزود: بازرسان  در اسرع وقت نسبت به پیگیری این گزارشات اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ی

کنترل و نظارت بر وضعیت بازار

برچسب ها: بازار ، اخباراقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار