سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموزان بوشهری به کمک همکلاسی‌های خود شتافتند

دانش آموزان استان بوشهر امروز در جشن عاطفه‌ها شرکت کردند تا به همشاگردی‌های نیازمند خود کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با شعار «هر مدرسه یک واحد نیکوکاری» در ۸۰۰ مدرسه این استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر در آیین جشن عاطفه‌ها در یکی از مدارس بوشهر گفت: برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدرسه‌ها باعث ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به دیگران میان دانش آموزان می‌شود.

ناصر کرمی افزود: از خانواده‌هایی که توانایی مالی دارند می‌خواهیم کمک کنند تا هیچ دانش آموزی دغدغه تامین نوشت افزار و امکانات تحصیلی را نداشته باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر نیز گفت: مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۱۵ و ۱۶ شهریور برگزار شد و مردم نیکوکار استان دو میلیارد تومان نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

احمد لطفی افزود: ۱۴۰ هزار پاکت جمع آوری کمک‌های دانش آموزان در مدارس توزیع شده است تا دانش آموزان کمک‌های خود را به همکلاسی‌هایشان در آن‌ها قرار دهند.

وی بیان کرد: هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز از خدمات کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر بهره‌مند هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به مراکز نیکوکاری، دفتر‌های کمیته امداد و یا واریز کمک‌های نقدی به حساب ۰۱۰۵۷۵۳۹۸۲۰۰۹ نزد بانک ملی کمک‌هایشان را به دست این دانش آموزان برسانند.

لطفی افزود: با شماره گیری کد دستوری #۰۷۷* ۸۸۷۷ *، استفاده از نرم افزار‌های کاربردی، دستگاه‌های خودپرداز و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، هم می‌توان در جشن عاطفه‌ها شرکت کرد.

انتهای پیام/ک

برپایی جشن عاطفه‌ها در ۸۰۰ مدرسه استان بوشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.