سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استانداری خراسان رضوی:

خراسان رضوی جزو ۴ استانی است که بیشترین کلاهبرداری را دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی جزو چهار استانی است که بیشترین جعل و کلاهبرداری در آن صورت می‌گیرد که این موضوع زیبنده خطه منتسب به علی بن موسی الرضا (ع) نیست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛محمد رحیم نوروزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در هشتمین همایش آموزشی پیشگیری و مقابله با جعل اسناد رسمی، گفت: جعل اسناد رسمی اعتماد عمومی، امنیت روانی و سرمایه اجتماعی را از بین می‌برد که یکی از آموزه های قرآنی ما نیز در بزرگترین آیه  سوره بقره، به استحکام و اطمینان در معاملات و رد و بدل کردن اسناد پرداخته است.
 
وی با اشاره اینکه ریشه بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های امروز جامعه از جمله نوسانات بازار، بخاطر همین موضوع است، افزود: راه نجات کشور حمایت از دولت و تقویت اتحاد و انسجام عمومی است و مادامی که در کنار یکدیگر قرار نداشته باشیم این موضوعات حل نخواهد شد.

معاون استانداری بر اتخاذ روش‌های پیشگیرانه و اطلاع رسانی در کنار برخورد و مقابله با جعل اسناد تأکید کرد و ادامه داد :توجه به مقوله‌های آموزش و اطلاع رسانی در راستای کاهش جعل اسناد یک امر ضروری است.

انتهای پیام // ف. ش


راه نجات کشور حمایت از دولت و تقویت انسجام عمومی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.