سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شهرستان مهاباد؛

اطلاعات 639 انبار کالا در سامانه جامع انبارهای ثبت شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از ثبت 639 انبار کالا در این شهرستان در سامانه بارگزاری این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به اینکه اقلام موجود در این انبارها به صورت مستمر رصد می شود گفت: : این مراکز شامل انبارها، مراکز دپو، سیلوها، سردخانه‌ها، واحدهای تولیدی، کارخانه ها، معادن، اصناف و مزارع کشاورزی است که باید همه ورودی و خروجی های خود را در این سامانه ثبت کنند.

صادق قادری افزود :21 قلم کالای اساسی مشمول سامانه اعلام موجودی است و تمامی انباردارها و بنکداران عمده فروش ملزم به ثبت میزان موجودی کالاهای خود در آن هستند که در صورت دریافت نکردن اطلاعات موجودی کالا، با آنان برخورد می شود.

وی بیان کرد: طبق دستورالعمل های صادره، مسوولان انبارها باید هر ماه نسبت به ثبت اطلاعات انبارها با توجه به فرمت جدید اقدام کرده و اداره صنعت و معدن شهرستان نیز برای راستی آزمایی این اطلاعات نظارت کند.

قادری اضافه کرد: سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا در سال گذشته به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت و به منظور رصد هر چه بهتر مراکز نگهداری کالاها و جلوگیری از احتکار شروع به کار کرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و انبارهای احتکار کالا با شماره 124 تماس بگیرند و موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

رصد مستمر انبار های کالا 

برچسب ها: صنعت ، اتاق بازرگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.