سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اختصاص ۸ میلیارد تومان به بورسیه دانشجو‌های برتر دانشگاه تهران

قائم‌مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: این بنیاد حدود ۸ میلیارد تومان به بورسیه دانشجو‌های برتر و مستعد این دانشگاه اختصاص داد.

ناصر غلامی، قائم‌مقام بنیاد حامیان دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص عملکرد بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: در حال حاضر از مجموع مبالغ جمع‌آوری‌شده از حامیان مالی مجموعه، حدود 8 میلیارد تومان به بورسیه دانشجوهای برتر و مستعد، 8 میلیارد تومان به ساخت دانشکده جدید کارآفرینی و 4 تا پنج میلیارد تومان نیز به تعمیرات و تجهیزات کلاس‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه تهران اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بنیاد حامیان دانشگاه تهران با شروع فعالیت خود از سال 1393 دی‌ ماه 1395 به‌صورت رسمی ثبت شد. با تلاش های بسیار بنیاد در این سالها تعداد خیرین از 20 نفر به 300 نفر گسترش یافت.

حمایت مالی از ساخت اولین دانشکده کارآفرینی در خاورمیانه و جهان اسلام

قائم‌مقام بنیاد خیرین دانشگاه تهران تصریح کرد: ساخت دانشکده جدید در اولویت نیازهای دانشگاه تهران قرار داشت و به همین منظور بنیاد حامیان دانشگاه توانست با صرف هزینه‌های چشمگیر به ساخت اولین دانشکده کارآفرینی در خاورمیانه و جهان اسلام کمک کند.

غلامی در ادامه هدف از ساخت دانشکده کارآفرینی را ترویج روحیه کارآفرینی و توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در کشور دانست و اضافه کرد: تمامی داوطلبان کنکور دوره‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری قادر به انتخاب رشته در این دانشکده هستند.

وی با اشاره به اینکه تمامی بودجه برگزاری جشنواره ایده‌های کسب‌وکار توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی تامین می‌شود، افزود: سال گذشته حدود 500 ایده به سایت جشنواره توسط دانشجویان سراسر کشور ارسال شد و از این میان حدود 37 ایده به‌عنوان ایده منتخب انتخاب شد و به نفرات اول تا چهارم جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.