سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

ساخت ۴۵ خانه بهداشت و ۷ مرکز سلامت در مناطق زلزله زده کرمانشاه/ ساخت بیمارستان ۵۰ تخت‌خوابی به همت خیرین سلامت

نماینده وزیر بهداشت در امور کرمانشاه گفت: با تمام سختی‌های موجود، کار ساخت ۴۵ خانه بهداشت و ۷ مرکز سلامت در حال انجام است.

طیب قدیمی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در امور مناطق زلزله زده کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقدامات انجام شده در شهرهای زلزله زده اظهار کرد: خوشبختانه ارائه خدمات بهداشتی درمانی در مناطق زلزله زده کرمانشاه و به خصوص شهر پل ذهاب مانند دوران قبل از وقوع زلزله انجام می‌شود و مراکز سلامت، خانه بهداشت و بیمارستان‌های سراسر استان کرمانشاه به بهترین نحو و تجهیزات مناسب خدمات درمانی و تشخیصی ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: با شروع فصل سرما و احتمال شیوع آنفولانزا و برخی بیماری‌های واگیر در منطقه زلزله زده کرمانشاه وزیر بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، طرح آموزش پیشگیری از  سرماخوردگی و انتقال آن به افراد اجرا و این طرح‌ها در مدارس سراسر استان با شروع سال تحصیلی جدید به صورت یک برنامه روتین آغاز شده است.

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم زلزله زده کرمانشاه عادی است

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در امور مناطق زلزله زده کرمانشاه، افزود: در حال حاضر کار بازسازی 45 خانه بهداشت در حال انجام است و امیدواریم قبل از سالگرد وقوع زمین لرزه کرمانشاه تمام خانه‌های بهداشت جدید راه‌اندازی شود.

قدیمی اضافه کرد: در حال حاضر خانه‌های بهداشت موقت به صورت کانتینر در حال ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم است و مراقبان سلامت و بهورز به طور مرتب سلامتی مردم هر منطقه را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی اظهار کرد: اگرچه اکنون تأمین مصالح و هزینه‌های ساخت خانه‌های بهداشت و حتی مراکز جامع سلامت به وسیله خیرین سلامت کمی سخت شده است اما 7 مرکز جامع سلامت به همراه 45خانه بهداشت فعالیت ساختش در حال انجام است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در امور مناطق زلزله زده کرمانشاه یادآوری کرد: در حال حاضر بیمارستان 50 تخت‌خوابی در کنار بیمارستان قدیمی شهر پل ذهاب به وسیله خیرین سلامت در حال ساخت است، و در آینده نزدیک این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.