سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سارقان با بیش از ۱۴۰ فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی مرودشت از انهدام یک باند ۱۰ نفره سارقان در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده نیروی انتظامی مرودشت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو در شهر مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پس از شناسایی سارقان با هماهنگی مراجع قضایی و طی یک عملیات در قالب چندین تیم از کارآگاهان مجرب پلیس، مخفیگاه سارقان مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد ۱۰ نفر سارق و ۵ نفر مالخر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: از این افراد یک دستگاه خودرو مسروقه به همراه تعداد قابل توجهی ضبط و پخش خودرو، کامپیوتر، باطری، پمپ آبکشی، گوشی تلفن همراه، قطعات موتور سیکلت، لوله‌های آبکشی، شیرآلات، یک دستگاه کارواش و دو دستگاه موتور سیکلت مسروقه نیز کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت اضافه کرد: این باند ۱۰ نفره سارقان، به یک فقره سرقت خودرو، ۲ دستگاه موتور سیکلت، ۱۲۳ فقره سرقت درون خودرو، ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۴ فقره کیف و موبایل قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به لوازمی همچون دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل پدال و سایر وسایل تاخیری و بازدارنده تجهیز کنند، از پارک خودرو در نقاط خلوت، تاریک و پرت خودداری کرده و در صورت امکان از پارکینگ استفاده کنند و هنگام ترک خودرو از به جا گذاشتن اشیاء قیمتی در داخل آن خودداری و مطمئن باشید در‌ها و شیشه‌ها کاملا بسته باشد.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.