سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۳ هزار و ۶۰۰ عامل افیونی شش ماهه نخست امسال در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری ۳ هزار و ۶۰۰ عامل افیونی ۶ ماه نخست امسال در اجرای طرح مقابله با سوداگران مرگ در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردارسید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: به منظور پیشگیری از اعتیاد، مقابله با سوداگران مرگ و عاملان افیونی در شش ماهه سال جاری ۵۷ طرح ارتقاء امنیتی اجتماعی، ۵۳۶ طرح پاکسازی مناطق آلوده و ۵۲۸ طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و مبادی ورودی استان به اجرا در امد.

وی از کشف یک تن و ۸۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان شش ماهه امسال در استان خبر داد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۵۲۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل مواد مخدرتوقیف  شد افزود :  ۳۲ باند قاچاق مواد مخدر در این ارتباط متلاشی شد و ۳۶۰۰ خرده فروش و عامل افیونی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرفیضی از دستگیری ۳۲۰۰ معتاد متجاهر و معرفی این افراد به مراکز بازپروری ماده ۱۶ وماده ۱۵ خبر داد و گفت: کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه پارسال در استان ۹ درصدی افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی مازندران از خانواده‌ها خواست: برای ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه که موجب تباهی جوانان و نوجوانان جامعه می‌شود ضمن همکاری با پلیس هرگونه اطلاعات واخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر

کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.