سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی استان کرمانشاه؛

باند موبایل قاپی متلاشی شد / تصادف مرگبار در بیستون

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری باند موبایل قاپی در سطح این شهر کرمانشاه با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: در حین گشت زنی ماموران کلانتری شخصی به ماموران مراجعه و عنوان کرد که یک دستگاه پراید با دو نفر سرنشین اقدام به سرقت گوشی همراهش کرده و از محل فراری شده اند.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت و آن ها توانستند با راهنمایی شاکی خودرو را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه متوقف کنند.

سرهنگ براری ادامه داد: با دستگیری هردو متهم و انتقال آن ها به کلانتری، متهمان دستگیر شده به 5 فقره سرقت گوشی اعتراف کردند.

رئیس پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام مناسب تحویل مراجع قضائی شدند.
وی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه با سارقان، به شهروندان توصیه کرد: هنگام تردد از پیاده رو استفاده کنند و در صورت لزوم به حضور در خیابان وسایل گرانقیمت و باارزش خود را در معرض دید قرار ندهند.
 



رضایتمندی مردم دستاورد ارزشمندی برای نیروی انتظامی است 



 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه دردیداربا فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو گفت: همینکه مردم از اقدامات پلیس رضایت دارند این خود دستاورد ارزشمندی برای مجموعه انتظامی است. 

 الواری در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس دالاهو اظهار داشتند: امنیت مثال زدنی کشور را مرهون شهدای عرصه نظم و امنیت و تلاش خستگی ناپذیر کارکنان پلیس هستیم.
وي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي جزء اركان اصلي و بازوي توانمند نظام است، تصريح كرد: دراین راستا رعایت حقوق شهروندی واحترام به حقوق ارباب رجوع باعث سرافزاری این نیرو خواهدبود
فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو نیز با تاکید بر اینکه فرماندهان و کارکنان انتظامی دالاهو از سختکوش ترین و پرتلاش ترین کارکنان هستند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همواره در سخت ترین شرایط بهترین نقش را ایفا کرده است.
سرهنگ محسن ویسی یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته، شاهد کاهش چشمگیر تخلفات و انواع جرائم در سطح استان و شهرستان بوده ایم.


 
20 هزار نخ سیگار قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد 



فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف 20 هزار نخ سیگار قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبر داد. 
  
سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و درحین کنترل خودروهای عبوری موفق به توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل سیگار قاچاق شدند.
سرهنگ سلیمی خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو، 20 هزار نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: طبق نظر کارشناسان، ارزش سیگارهای قاچاق کشف شده به حدود 100 میلیون ریال می رسد.
وی همچنین از دستگیری متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سرهنگ سلیمی در پایان با اشاره به صدمات جبران ناپذیر پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد با این پدیده را جزو برنامه های اولویت دار پلیس عنوان کرد.


 
نیروی انتظامی و سپاه بازوان توانمند کشور هستند 

 



فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: نیروی انتظامی و سپاه بازوان قدرتمند کشور و انقلاب اسلامی در راه دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. 
سرهنگ "حیدر حق جویان" در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار داشت: در زمانی که دشمنان همه توان خود را به کار گرفته اند تا به انقلاب آسیب وارد کنند نیروهای مسلح وظیفه خطیری برعهده دارند.
وی ادامه داد: بدون شک امروز سربازان ولایت آماده تر از هر زمان دیگری آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند و هوشیارتر از قبل نقشه های دشمنان را رصد و در زمان لازم ضربه کاری را به آن ها وارد می کنند.
سرهنگ حق جویان افزود: هوشیاری و همراهی مردم با نظام نیز تیر خلاصی بر پیکره بی جان دشمنان انقلاب خواهد بود تا فکر و خیال علیه کشور به ذهنشان خطور نکند.
رئیس پلیس پاوه در پایان خواستار افزایش تعامل میان سپاه و پلیس شد و گفت: این تعامل باعث افزایش امنیت در جامعه و رضایتمندی مردم خواهد شد.


 
هفته ناجا فرصت خوبی برای بازگو کردن خدمات پلیس است 

 



فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین گفت: هفته ناجا فرصت بسیار خوبی برای بازگو کردن خدمات پلیس در عرصه های مختلف است. 
سرهنگ "عنایت فلاحی" در جلسه هماهنگی برنامه های هفته ناجا با مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی این شهرستان، اظهار داشت : هفته ناجا فرصت بسیار خوب و مطلوبی است تا بتوانیم ارتباطات و تعاملات مستحکم تری را بین نیروی انتظامی و مردم برقرار کنیم.
وی با اشاره به نقش پلیس در ارتباط با مردم گفت : حضور موثر پلیس در جامعه و ارتباط تاثیر گزار با مردم  در حوزه های مختلف در این هفته نقش مهم و تعیین کننده ای دارد که باید همه پرسنل انتظامی و مرزبانی از این فرصت به خوبی استفاده کنند. 
فرمانده انتظامی شهرستان در خصوص برگزاری برنامه های مشترک انتظامی و مرزبانی گفت: تقدیر از خانواده ناجا، برگزاری صبگاه مشترک، تقدیر از کارکنان ساعی و بازنشستگان، کوه پیمایی، غبار روبی مزار شهداء، شرکت در نماز جمعه و دیدار با امام جمعه از مهمترین برنامه هایی است که به صورت مشترک انجام می شود.
سرهنگ فلاحی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری هفته ناجا را باید یکی از مهمترین برنامه های نیروی انتظامی در هر سال بدانیم و به نحو احسن آن را اجرایی نمائیم.


 
تصادف رانندگی در محور بیستون-سنقر یک کشته و 4 زخمی به جا گذاشت


 
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از وقوع یک سانحه رانندگی خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و 3 نفر هم زخمی شدند. 
 سرهنگ "همتعلی شکری" اظهار داشت: این حادثه ظهر امروز (سه شنبه - 10 مهر) در محور بیستون - سنقروکلیایی حوالی روستای ظلم آباد رخ داد.
وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو 405 با 4 نفر سرنشین که از مسیر بیستون به سنقروکلیایی در حال حرکت بوده که به خاطر عدم رعایت فاصله طولی با یک دستگاه خودروی تندر ال90 که در همان مسیر در حال حرکت بوده برخورد می کند.
سرهنگ شکری افزود: در اثر این حادثه خودرو پژو از جاده منحرف و واژگون می شود که متاسفانه راننده در دم فوت و 3 سرنشین دیگر نیز از ناحیه سروگردن و دست وپا مجروح می شوند.
فرمانده انتظامی هرسین در پایان از شهروندان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی سفر مطمئن تری را برای خود و همراهانشان رقم بزنند.
 

انتهای پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.