سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از 12 هزار تن آرد روستایی در همدان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 12 هزار و 330 تن آرد در روستاهای استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا عباسی ، مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان با اشاره به اینکه ازابتدای امسال 12 هزار و 332 تن آرد خبازی و خانه‌پزی توسط شبکه تعاون روستایی در تمام روستاهای این استان توزیع شده است افزود: از این میزان بیش از 2 هزار و 790 تن آرد خانه‌پزی روستایی و 9 هزار و 542 آرد خبازی در بین نانوایان توزیع شده است.

وی ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی به روستائیان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می‌کند.

عباسی با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، اعلام کرد: خدمات‌رسانی به کشاورزان و روستائیان از مهمترین فعالیت‌های شبکه تعاونی روستایی استان همدان محسوب می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان بیان کرد: شبکه تعاون روستایی همدان بیش از 72 واحد فروشگاه مصرف روستایی را در روستاهای استان به‌صورت فعال دارد.

وی هدف از توزیع آرد بین روستائیان را ارائه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستائیان دانست و گفت: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی‌های روستایی، کاهش رفت و آمد روستائیان، صرفه‌جویی در وقت و هزینه است.


انتهای پیام/ج

توزیع بیش از 12 هزار تن آرد روستایی در همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.