سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ چهری خبر داد؛

شناسایی و دستگیری سارقان فرش منازل + عکس

فرمانده پایگاه سوم آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارقان فرش از منازل شهروندان خبر داد.

سرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس پایگاه سوم آگاهی پایتخت در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در روزهای اخیر با توجه به مسائل اقتصادی سرقت منزل باعث ایجاد مشکلات روحی و روانی برای شهروندان شده است. طی چند روز گذشته با مراجعه شاکیان و بررسی پرونده ها و با کمک فیلم های ضبط شده دوربین های مداربسته در سطح شهر یک باند سرقت منازل شناسایی و دستگیر شدند.

وی در رابطه با نحوه سرقت سارقان گفت: معمولا در شش ماه اول سال شهروندان به دلیل گرما پنجره منازل را باز می کنند تا هوای داخل منازل تغییر پیدا کند. پنجره هایی که فاقد حفاظ و نرده هستند بیشتر مورد هدف سارقان است و سرقت به روش پنجره رویی و تخریب درب منازل در اولویت سرقت این افراد است.

سرهنگ چهری در ادامه در رابطه با باند سارق دستگیر شده اظهار کرد: اعضای باند که از ۴ نفر سارق و ۲ نفر مالخر در حال فعالیت مجرمانه بودند، در مناطق شمال شهر و مرکز پایتخت اقدام به سرقت از منازل می کردند.

وی در پایان با اشاره به سابقه دار بودن متهمان گفت: با تشکیل پرونده و ارجاع آن به مقام قضایی بررسی پرونده در حال انجام است‌.

انتهای‌ پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
قفل ضد دیلم
۱۷:۵۸ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
برای غیر ممکن کردن ورود سارقین به داخل منزل و محل کار، ابتدا باید قبول کنیم وقتی کلید ساز میتونه قفل، حفاظ و دربهایی که کلید، رمز، کد یا ریموتشون گم شده را علیرغم اینکه تحت عنوان ضد سرقت معرفی شده بودند باز کنه، یعنی دزد هم میتونه، پس باید کاری کنیم که قفل درب باز نشدنی باشه که فقط قفل ضد دیلم مرد نگهبان میتونه ورود سارقین را از طریق درب ورودی غیر ممکن کنه چون کلید ساز و دزد که هیچی، حتی سازنده اش هم نمیتونه بدون اینکه قبلا به قفل معرفی شده باشه بازش کنه و همچنین برای پیشگیری از ورود سارقین از پنجره، بالکن و کانال کولر، باید حفاظهای فولادی نصب شود که قابل تخریب با قیچی آهن بر و جک ماشین نباشند.