سرگرد ابراهيمي، از دستگيري 3 سارق در محدوده شهرک راه آهن خبر داد و گفت: اين متهمان سعي داشتند با کارت تلفن وارد منزل يک شهروند شده و از آنجا سرقت کنند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سرگرد نعمت ابراهيمي، رئيس کلانتري 141 شهرک گلستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس، ضمن اشاره به دستگيری اعضاي يک باند سه نفره سرقت منازل شمال غرب تهران، به تشريح جزييات پرونده اين متهمان پرداخت.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" نيمه شب گذشته ماموران گشت اين کلانتري در خيابان "بنفشه" در حال گشتزني بودند که متوجه يک دستگاه خودروي سفيد رنگ که يک نفر از سرنشنيان آن با کارت تلفن در حال باز کردن در ورودي يکي از منازل کوچه بود، شدند.
 
وي افزود:" بلافاصله هر سه مرد مظنون متوقف شده و در خصوص علت حضور در محل و نحوه باز کردن در ورودي منزل مذکور سوال هاي پرسيده شد که در پاسخ هر سه مظنون با خونسردي اعلام کردند که اينجا، منزل يکي از دوستانشان است که در منزل حضور ندارد و چون کليد همراهشان نيست به اين طريق قصد باز کردن در را دارند.
 
سرگرد ابراهيمي، عنوان داشت:" با پاسخ شک برانگیز آنها ماموران به گفته هاي اين سه مرد جوان شک کردند که بر اين اساس جستجو براي شناسايي مالک منزل آغاز شد و در نتيجه خيلي زود مشخص شد که هر سه فرد مظنون دروغ مي گويند.
 
کلانتر 141 بيان کرد:" به همين خاطر هر سه نفر به همراه خودرويشان به کلانتري منتقل شدند تا در اين خصوص تحقيقات صورت گيرد که بر اين اساس هر سه در بازجويي هاي انجام شده خود را "سعيد"، "حافظ" و "سعيد" معرفي کرده و عنوان داشتند که با همدستي هم اقدام به سرقت از منازل محدوده شمال غرب تهران مي کنند.
 
وي همچنين گفت:" در بازرسي از خودروي متهمان نيز يک ديلم، 2 چاقو، يک قمه و چند کارت تلفن براي باز نمودن در ورودي منزل که قفل نيست کشف شد.
 
سرگرد ابراهيمي، تصريح کرد:" همچنين در بازبيني تلفن هاي همراه نامبردگان پيامک هايي حاوي فروش اموال مسروقه، زاغ زني خانه هاي ويلايي شمال تهران و ... ديده مي شد که بر اين اساس هر سه به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند. /ل
 

برچسب ها: دستگیری ، اعضای ، باند ، سرقت ، منزل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار