سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور حکم بازداشت ۴۱۷ اخلالگر بازار ارز در ترکیه

دادستانی استانبول در چارچوب تحقیقات درباره افرادی که امنیت اقتصادی و مالی ترکیه را به خطر می‌اندازند حکم بازداشت ۴۱۷ تن را صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه ملیت چاپ ترکیه از صدور حکم بازداشت ۴۱۷ اخلالگر بازار ارز خبر داد.

به نوشته این روزنامه، دادستانی استانبول در چارچوب تحقیقات درباره افرادی که امنیت اقتصادی و مالی ترکیه را به خطر می‌اندازند حکم بازداشت ۴۱۷ تن را صادر کرد.

بنا بر اعلام شبکه سی‌ان‌ان ترک، این افراد به دنبال تحقیقات در خصوص مفاسد اقتصادی و پولشویی ۲.۵ میلیارد لیری (۴۱۹ میلیون دلار) به اخلال در بازار ارز متهم شده‌اند.

شایان ذکر است در ماه‌های اخیر در پی افزایش تنش میان آمریکا و ترکیه، ارزش لیر این کشور سقوط کرد و در پی آن رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، برای مقابل با این وضع از مردم خواست دلارها و یوروهای خود را به لیر تبدیل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حاج رضوان
۰۰:۰۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
درود بردادستان محترم کشوردوست وبرادر ترکیه من یک فعال اجتماعی حامی محرومین ومظلومین هستم میلیونها دعای خیربدرقه راه شما دادستان محترم که نامتان رانمیدانیم. آقای اردوغان تنها به کشورترکیه تعلق ندارد ایشان راهموطن ایرانی وترکیه ای میدانیم ایران سرزمین ترکیه وترکیه سرزمین ایران ماايرانيان به هموطنان ترک وترکیه ای خودافتخارمینماییم ماملت ایران ازعضوشدن کشورترکیه دراتحادیه اروپاحمایت میکنیم ازکشورهای دوست اروپایی که شهروندانشان ساکن ایران هستندمیخواهیم تاپایان سال جاری عضویت کشورترکیه ر ا در اتحادیه اروپاقطعی نمایند.